AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Discussion > Older Series > Code Geass

Notices

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 2009-04-05, 19:56   Link #4081
Nobodyman9
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: U.S.A.
Age: 26
Quote:
Originally Posted by yvj View Post
You're right that does work a lot better.
Ha ha, glad you agree.


Quote:
That seems a bit much, though I'm not going to lie it is food for thought.

I had no idea this thing would go off so well
Hey, chibi-fy anything and it will go off well...........probably.
Nobodyman9 is offline  
Old 2009-04-06, 21:18   Link #4082
Kid Ying
Pon pon pon
 
 
Join Date: Apr 2009
Location: Rio
Quote:
Originally Posted by Frostfire View Post
Now you know why I hate the KoR, it has nothing to do with shipping (mostly). I just generally hate characters that amount to less than a bucket of farts... or in this case a cherry wood table.
I like Luciano... He's not a great character, but he's a true son of a bitch., Too bad he died after two episodes. What a shame.

Quote:
Originally Posted by yvj View Post
Lolyd X Cecile 4EVAR

Or maybe a threesome. Brainiacs need love too XD


And now for something completely different:

Spoiler for Story time:




Might not make much sense and its probably corny as hell but I had to write it.
Wow, i mean... Wow. LMAO, LMFAO, LOL... I can't describe the lollness of this post. It's magic. It's madness. It's sparta.

"Me C.C, and Suzaku are going to go smoke in the bathroom and you can't come". The best definition of zero requiem that i ever saw.
Kid Ying is offline  
Old 2009-04-06, 21:23   Link #4083
Frostfire
No Eyes
 
 
Join Date: Nov 2008
Location: Dirac Sea
Quote:
Originally Posted by Kid Ying View Post
I like Luciano... He's not a great character, but he's a true son of a bitch., Too bad he died after two episodes. What a shame.
He was actually a character that had some sort of depth and purpose. He was an asshole, lived as an asshole, died as an asshole, and served as a plot device for Kallen to save Lelouch. No one tries to play up Luciano's role past that though, but the show tried to play up the KoR as more than just named grunts but they failed miserably. Outside of Bismark, they were all terribly constructed/used as characters especially the teens.
__________________
One day I got bored and decided, I write stories for fun, why not let other people read what I write? Maybe they'll have fun with it too.
Frostfire is offline  
Old 2009-04-07, 12:59   Link #4084
Lolipopo
Srsly ?
*Artist
 
 
Join Date: Apr 2008
Age: 26
That, would have give the perfect ending when it comes to Romance

Spoiler for Screw BK, only think about yorself, noone know what can happen >_<:


Damn if only...

Hmm actually it's a doujin btw...

Spoiler:
__________________

Lolipopo is offline  
Old 2009-04-07, 13:08   Link #4085
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by Lolipopo View Post
That, would have give the perfect ending when it comes to Romance

Spoiler for Screw BK, only think about yorself, noone know what can happen >_<:


Damn if only...

Hmm actually it's a doujin btw...

Spoiler:
Lol, with the page. But, do i miss a reference? Why does Kallen have this wood-thingie? Is it some kind, of in-joke or something?
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 13:14   Link #4086
Lolipopo
Srsly ?
*Artist
 
 
Join Date: Apr 2008
Age: 26
Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post
Lol, with the page. But, do i miss a reference? Why does Kallen have this wood-thingie? Is it some kind, of in-joke or something?
That's because...she "worked" hard for the BK. And now she is like a zombie...
You get what I mean, by work..? <_<
__________________

Lolipopo is offline  
Old 2009-04-07, 13:18   Link #4087
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by Lolipopo View Post
That's because...she "worked" hard for the BK. And now she is like a zombie...
You get what I mean, by work..? <_<
Yeah, for a moment though, i thought i saw "orgy" somewhere. Instead of "orga."
So, i was kind of confused. Haha. 8D
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 13:19   Link #4088
Kid Ying
Pon pon pon
 
 
Join Date: Apr 2009
Location: Rio
Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post
Lol, with the page. But, do i miss a reference? Why does Kallen have this wood-thingie? Is it some kind, of in-joke or something?
It really don't make any sense.

Unless you read the doujin. Don't wanna look like a perv, but i read that one.

The story is: When Lelouch is kicked out from BK, they are very fucked up, cause everyone gives money to them because of zero, and without Zero, no money. So Kallen try to establish new contracts with the rich guys and stuff and in the end she is very tired(we know that making contracts is a VERY TENSE SITUATION).

Edit: Lolipopo already explained... So i give the best review of the Black Knights members in the history of society, also from this doujin:
Spoiler:
Kid Ying is offline  
Old 2009-04-07, 13:33   Link #4089
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by Kid Ying View Post
It really don't make any sense.

Unless you read the doujin. Don't wanna look like a perv, but i read that one.

The story is: When Lelouch is kicked out from BK, they are very fucked up, cause everyone gives money to them because of zero, and without Zero, no money. So Kallen try to establish new contracts with the rich guys and stuff and in the end she is very tired(we know that making contracts is a VERY TENSE SITUATION).
Ah, it is another doujin, where Kallen gets to be the sex-bunny? Ah, i get it guys.
Whatever, to each his own. |DD; {i live for the day, i will see a decent Kalulu doujin with ACTUAL story. 8D}


eta::ROFL x 94304930943.
This doujin, speaks some truths. |DDD;
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 15:26   Link #4090
Kakashi
カカシ
 
 
Join Date: Jan 2008
Location: London
Send a message via MSN to Kakashi
Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post
Ah, it is another doujin, where Kallen gets to be the sex-bunny? Ah, i get it guys.
Whatever, to each his own. |DD; {i live for the day, i will see a decent Kalulu doujin with ACTUAL story. 8D}


eta::ROFL x 94304930943.
This doujin, speaks some truths. |DDD;
That would be disturbing, there simply are no H doujins with a decent story. Maybe in doujinshi, which guys tend to find by accident and get confused and angry that it isn't 'sexually explicit in nature'.
Kakashi is offline  
Old 2009-04-07, 15:29   Link #4091
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by Kakashi View Post
That would be disturbing, there simply are no H doujins with a decent story. Maybe in doujinshi, which guys tend to find by accident and get confused and angry that it isn't 'sexually explicit in nature'.
Bakashi, i do love my pron {lol} but at times, you have to wonder if you will ever find a miracle-nice-doujin. 8D
And thank you, i know my ways around the whole concept of it, duh.
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 15:31   Link #4092
yvj
U Mad?
 
 
Join Date: Jun 2008
Location: Brooklyn NY
Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post
Ah, it is another doujin, where Kallen gets to be the sex-bunny? Ah, i get it guys.
I actually don't like doujin where Kallen is passed around by faceless dudes, they're quite simply awful and demeaning to the character. IMO

However for hypocrisy sake. I admit I have at one time or the other glanced at Zero X Kallen or Lelouch x Kallen one on one material.

I used it of course only as a reference for artwork. I am student of such artistic endeavors and I feel it is my duty to appraise such visual media with a critical eye.


Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post
Whatever, to each his own. |DD; {i live for the day, i will see a decent Kalulu doujin with ACTUAL story. 8D} [/FONT][/B]

My Kingdom for smut with a story! Even fanfics can't get it right


Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post
eta::ROFL x 94304930943.
This doujin, speaks some truths. |DDD;
LOL Oghi
__________________
http://forums.animesuki.com/images/as.icon/signaturepics/sigpic81253_4.gif
yvj is offline  
Old 2009-04-07, 15:35   Link #4093
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by yvj View Post
I actually don't like doujin where Kallen is passed around by faceless dudes, they're quite simply awful and demeaning to the character. IMO

However for hypocrisy sake. I admit I have at one time or the other glanced at Zero X Kallen or Lelouch x Kallen one on one material.

I used it of course only as a reference for artwork. I am student of such artistic endeavors and I feel it is my duty to appraise such visual media with a critical eye.

Oh trust me, the easiest thing around is, to find mindless smut. Helps in horny nights {lol joke} but srsly, some decent storyline chavos, some decent storyline. You have the epic artistic skillz, use them for something better, not just Kallen-bunny.
Oh well, i suppose people like kakashi do not mind. The shallow-ones. |DD;
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 15:51   Link #4094
yvj
U Mad?
 
 
Join Date: Jun 2008
Location: Brooklyn NY
Epic tags in this thread
__________________
http://forums.animesuki.com/images/as.icon/signaturepics/sigpic81253_4.gif
yvj is offline  
Old 2009-04-07, 15:54   Link #4095
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by yvj View Post
Epic tags in this thread

Is that so? I wonder, who is responsible. 8D {and technically, no one can say a word, since they ARE on topic actually, i paid attention not to use something offensive. So it is alright. 8) }
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 16:00   Link #4096
Kakashi
カカシ
 
 
Join Date: Jan 2008
Location: London
Send a message via MSN to Kakashi
Quote:
Originally Posted by yvj View Post
I used it of course only as a reference for artwork. I am student of such artistic endeavors and I feel it is my duty to appraise such visual media with a critical eye.


Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post

Oh well, i suppose people like kakashi do not mind. The shallow-ones. |DD;
Pffft I resent that statement. It's partially true. Still, I'm not the one who has "horny nights". D;D;
Kakashi is offline  
Old 2009-04-07, 16:05   Link #4097
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by Kakashi View Post
Pffft I resent that statement. It's partially true. Still, I'm not the one who has "horny nights". D;D;

Yeah, even though you try really hard huh? 8D //sorry just had to say that flippy. LOL

At any rate, my point is that...well, KallenxLelouch doujins are so limited, like Evangelion Asuka figurines. And it is a shame. :x
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 16:05   Link #4098
Frostfire
No Eyes
 
 
Join Date: Nov 2008
Location: Dirac Sea
Bad tags will get the thread closed. If you made those tags, delete them.
__________________
One day I got bored and decided, I write stories for fun, why not let other people read what I write? Maybe they'll have fun with it too.
Frostfire is offline  
Old 2009-04-07, 16:07   Link #4099
incorrupts
Banned
 
Join Date: Jul 2008
Location: Greece
Age: 26
Send a message via MSN to incorrupts
Quote:
Originally Posted by Frostfire View Post
Bad tags will get the thread closed. If you made those tags, delete them.

Alright mod. Some harmless fun, it has happened lately. Besides i was not that stingy, the pairing that got the cake in this thread lately, is KallenxLelouch. But alright, i will delete them, just in case.
incorrupts is offline  
Old 2009-04-07, 16:26   Link #4100
Kakashi
カカシ
 
 
Join Date: Jan 2008
Location: London
Send a message via MSN to Kakashi
Quote:
Originally Posted by incorrupts View Post

Yeah, even though you try really hard huh? 8D //sorry just had to say that flippy. LOL

At any rate, my point is that...well, KallenxLelouch doujins are so limited, like Evangelion Asuka figurines. And it is a shame. :x
What? Coming from someone who isn't even loyal to their ship (Tsk, tsk the avatar) and who has tried (and worse still FAILED) to collect Evangelion figurines? That's like failing to hang yourself, it worked out for the best.

Quote:
Originally Posted by Frostfire View Post
Bad tags will get the thread closed. If you made those tags, delete them.
Way to kill the fun, mod. Leave poor sky alone.
Kakashi is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.