AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > General > General Chat

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2009-10-30, 04:04   Link #8841
Mr.Raw
So damn lazy...ლ(ಠ益ಠლ)
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Jun 2008
Location: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ...hehe
Age: 20
Send a message via AIM to Mr.Raw Send a message via MSN to Mr.Raw Send a message via Skype™ to Mr.Raw
Oh!...Damn you sneaky little....$%#&"!?...
__________________
Announcements:
Resource Package is done!
Recent work: Thread Banner

_____________________
My Graphic Works:
Mr.Raw's Mansion
(click the signature )
Random info:
Avatar: Angry Yumin
Signature: Sun-Ken Rock

Mr.Raw is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 05:50   Link #8842
cloak_and_dagger
Hei aka Li Xiansheng
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Feb 2008
Location: Kasumigaseki; where contractors dwell.
Age: 26
Quote:
Originally Posted by Gin View Post
Spoiler for since you like to edit photos:

Gin you're made of WIN
__________________
cloak_and_dagger is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 08:35   Link #8843
Flying-Rose
Junior Member
 
Join Date: Oct 2009
Quote:
Originally Posted by K_Babyy View Post
here's some new ones that I took earlier today!




OMG! This baby is soo cute!!! Is she your sister or your daughter?
Flying-Rose is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 09:45   Link #8844
Yukito_and_Misuzu
Tiffany
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: WV
Age: 27
I wanna show you guys what Harley will be for Halloween. We wanted him to be Stewie or a ninja, but it's way too cold here. So, we'll go with the pumkin for his first time!



I'm going to paint his cheeks and nose orange, maybe. Let's see if he'll keep the paint on his face.



I should make him into a little monster instead. RAWR! lol



Adorable isn't he. <3

Just wondering what you guys thought.
Halloween is tomorrow, you know. Not like I have much time anyways. lol
__________________

"A wish for eternity"
Yukito_and_Misuzu is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 10:31   Link #8845
LynnieS
Senior Member
 
 
Join Date: Mar 2003
Location: China
Quote:
Originally Posted by Yukito_and_Misuzu View Post
I wanna show you guys what Harley will be for Halloween. We wanted him to be Stewie or a ninja, but it's way too cold here. So, we'll go with the pumkin for his first time!
[...]
Adorable isn't he. <3

Just wondering what you guys thought.
Halloween is tomorrow, you know. Not like I have much time anyways. lol
Yup, that is one adorable little boy alright. Is he going to warm enough in that pumpkin costume while outside, though, esp. if it's as cold as you're saying? Catching a cold in the winter = nasty. The nose just does not drip well when it's below freezing.
__________________
"If ignorance is bliss, then why aren't more people happy?" -- Misc.

Currently listening: Nadda
Currently reading: Procrastination for the win!
Currently playing: "Quest of D", "Border Break" and "Gundam Senjou no Kizuna".
Waiting for: "Shining Force Cross"!
LynnieS is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 11:08   Link #8846
K_Babyy
Fullmetal Heart
 
 
Join Date: Oct 2009
Location: Florida
Age: 23
Quote:
Originally Posted by Flying-Rose View Post
OMG! This baby is soo cute!!! Is she your sister or your daughter?
Thanks, she's my daughter. =]
__________________
K_Babyy is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 12:16   Link #8847
Yukito_and_Misuzu
Tiffany
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: WV
Age: 27
Quote:
Originally Posted by LynnieS View Post
Yup, that is one adorable little boy alright. Is he going to warm enough in that pumpkin costume while outside, though, esp. if it's as cold as you're saying? Catching a cold in the winter = nasty. The nose just does not drip well when it's below freezing.
It's only cold because of the wind, and it's been raining the past few days. Hopefully, it'll all stop so my little boy can trick-or-treat for the first time.
And yes, that pumpkin outfit is sooo sooo sooo warm and soft. lol
I took it off of him last night and his legs felt like a heater. Aha! <3
__________________

"A wish for eternity"
Yukito_and_Misuzu is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-30, 21:12   Link #8848
KongZilla
Sugar_Prayer <333
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: Living on a remote island somewhere in the South Pacific
@K_Babyy & Yukito_and_Misuzu: Both of you have cute babies! ^_^

BTW, this was meant for yesterday but ah well...



HAPPY HALLOWEEN!!! XDDD
__________________
KongZilla is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 00:53   Link #8849
icab
Moe Moe Kyun~
 
 
Join Date: Oct 2009
Location: Earth
Age: 23
First Tattoo
Spoiler for Tattoo:
icab is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 06:43   Link #8850
Jeffry2009
Banned
 
Join Date: Jun 2006
Location: Kuala Lumpur, Malaysia
Age: 28
Send a message via MSN to Jeffry2009 Send a message via Yahoo to Jeffry2009
My Birthday Vacation pic!

Since yesterday was my birthday, I've went on a vacation at Genting Highlands to celebrate my 23th birthday along with my family. Here's my quick pic so far:-


ORE GA GUNDAM DA!


Then cut... Tanjoubi Omedetou Jeffry-kun....


Spoiler for My other vacation pics:

Last edited by Jeffry2009; 2009-10-31 at 19:50. Reason: Something's wrong with my pics here...
Jeffry2009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 07:42   Link #8851
KongZilla
Sugar_Prayer <333
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: Living on a remote island somewhere in the South Pacific
Quote:
Originally Posted by Jeffry2009 View Post
Since yesterday was my birthday, I've went on a vacation at Genting Highlands to celebrate my 23th birthday along with my family. Here's my quick pic so far:-

Spoiler for quite long...:


More on that later....
Hehehe! Those are nice pics, Jeff! ^_^
__________________
KongZilla is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 11:21   Link #8852
Yukito_and_Misuzu
Tiffany
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: WV
Age: 27
Happy halloween, guys! :d
__________________

"A wish for eternity"
Yukito_and_Misuzu is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 13:17   Link #8853
technomo12
Wise Otaku Seeker
 
 
Join Date: Feb 2008
Location: Philippines
Age: 25
__________________
technomo12 is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 13:24   Link #8854
LynnieS
Senior Member
 
 
Join Date: Mar 2003
Location: China
^There is fear in them boys' eyes while staring at you holding those leeks...
__________________
"If ignorance is bliss, then why aren't more people happy?" -- Misc.

Currently listening: Nadda
Currently reading: Procrastination for the win!
Currently playing: "Quest of D", "Border Break" and "Gundam Senjou no Kizuna".
Waiting for: "Shining Force Cross"!
LynnieS is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 14:34   Link #8855
technomo12
Wise Otaku Seeker
 
 
Join Date: Feb 2008
Location: Philippines
Age: 25
one of my crossplaying costumes

whic by the way was kinda hard to move on due to the heels and corset inside the dress hehehehe

(gotta keep a slim like figure ya know)
__________________
technomo12 is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 20:02   Link #8856
Jeffry2009
Banned
 
Join Date: Jun 2006
Location: Kuala Lumpur, Malaysia
Age: 28
Send a message via MSN to Jeffry2009 Send a message via Yahoo to Jeffry2009
More pics (finally I've fixed the missing 2 pics)



Actually my brother-in-law also celebrates his birthday on a same date as well. Plus This year's birthday cake is Gundam Meister from Gundam 00.
Jeffry2009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-10-31, 20:14   Link #8857
KongZilla
Sugar_Prayer <333
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: Living on a remote island somewhere in the South Pacific
Quote:
Originally Posted by Jeffry2009 View Post
More pics (finally I've fixed the missing 2 pics)



Actually my brother-in-law also celebrates his birthday on a same date as well. Plus This year's birthday cake is Gundam Meister from Gundam 00.
Wow! That is an awesome cake! O_O

Sounds like you really enjoyed your birthday, Jeff! ^_^
__________________
KongZilla is offline   Reply With Quote
Old 2009-11-01, 04:31   Link #8858
Yukito_and_Misuzu
Tiffany
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: WV
Age: 27
Trick-or-treat!



He kept going to our backyard. lol



I was an 80's chick. lol I made the skirt and pretty much everything else myself. GO ME!



My husband, Ryan and Harley.



AND HE WAS OUT HALF WAY THROUGH! LOL!



AND JUST ME!
__________________

"A wish for eternity"

Last edited by Yukito_and_Misuzu; 2009-11-01 at 22:19.
Yukito_and_Misuzu is offline   Reply With Quote
Old 2009-11-01, 23:41   Link #8859
Gin
Senior Member
*Artist
 
 
Join Date: Apr 2009
Location: In your mom's pants
Quote:
Originally Posted by Gin View Post
Is it that you're not really a girl?
I just wanted to repost this so everyone will be impressed by my psychic abilities.
__________________
I hate most of you.
Gin is offline   Reply With Quote
Old 2009-11-02, 01:41   Link #8860
Mr.Raw
So damn lazy...ლ(ಠ益ಠლ)
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Jun 2008
Location: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ...hehe
Age: 20
Send a message via AIM to Mr.Raw Send a message via MSN to Mr.Raw Send a message via Skype™ to Mr.Raw
Nope..you're just one hell of a pervert...you proved it to me XD
__________________
Announcements:
Resource Package is done!
Recent work: Thread Banner

_____________________
My Graphic Works:
Mr.Raw's Mansion
(click the signature )
Random info:
Avatar: Angry Yumin
Signature: Sun-Ken Rock

Mr.Raw is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
photo

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.