AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Related Topics > Fan Creations

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2010-04-28, 14:18   Link #41
PreSage
Eureka!
 
 
Join Date: Nov 2006
Location: some random place out there...
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post
I made more junk I kind of didn't want to post anything since is dead in this thread

Do you know what Anime/Manga this is from?





LOL. Those two look funny. I know those two but I just can't remember their names right now. Love the bear...he's being abused too much, poor thing. Your sigs and icons are so fun to look at, very original and creative. Great job!
__________________
:|Sig Gallery|:
:|
Bishielicious|:
---------------
PreSage is offline   Reply With Quote
Old 2010-04-28, 16:27   Link #42
The Chaos
ǾΝΈ ΡЇΈΈ is the Best !!
 
 
Join Date: Apr 2007
Location: away from you
Age: 25
Send a message via MSN to The Chaos
Quote:
Originally Posted by PreSage View Post
LOL. Those two look funny. I know those two but I just can't remember their names right now.
little help from me
Spoiler for their names:
__________________
The Chaos is offline   Reply With Quote
Old 2010-04-29, 21:59   Link #43
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by The Chaos View Post
lol..he rubbing his lipstick after kiss ? kawaii
love you current sig the best
Haha I dont think he had lipstick

Quote:
Originally Posted by PreSage View Post
LOL. Those two look funny. I know those two but I just can't remember their names right now. Love the bear...he's being abused too much, poor thing. Your sigs and icons are so fun to look at, very original and creative. Great job!
thanks

Quote:
Originally Posted by The Chaos View Post
little help from me
Spoiler for their names:
Ding Ding your right~

Requests~ <3

__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Old 2010-04-30, 06:19   Link #44
The Chaos
ǾΝΈ ΡЇΈΈ is the Best !!
 
 
Join Date: Apr 2007
Location: away from you
Age: 25
Send a message via MSN to The Chaos
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post
Haha I dont think he had lipstick
sorry meant a kiss ...I think it was thinking of lipstick that why I wrote it
__________________
The Chaos is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-02, 15:59   Link #45
RadiantBeam
Test Drive
*Author
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: USA
Age: 23
Send a message via AIM to RadiantBeam Send a message via Skype™ to RadiantBeam
Heyo. ^^ Got a couple border/crop requests. Just want Rin from these images, please and thank you.

Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:
__________________
RadiantBeam is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-02, 17:55   Link #46
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by RadiantBeam View Post
Heyo. ^^ Got a couple border/crop requests. Just want Rin from these images, please and thank you.

Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:
Okie Dokie~
Here you go




made a siggy and ava.
I was in a mood to mess around a bit <3

__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine

Last edited by CMHerrera; 2010-05-02 at 19:11.
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-02, 20:15   Link #47
RadiantBeam
Test Drive
*Author
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: USA
Age: 23
Send a message via AIM to RadiantBeam Send a message via Skype™ to RadiantBeam
Thank you very much! They all look gorgeous. *snatches one for use*
__________________
RadiantBeam is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-02, 23:16   Link #48
katiemirmo
Chrome.o23
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Aug 2009
Location: Animanga Empire
Age: 18
Send a message via Yahoo to katiemirmo Send a message via Skype™ to katiemirmo
I see you are liking Junjou Romantica..XD
katiemirmo is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-03, 07:52   Link #49
The Chaos
ǾΝΈ ΡЇΈΈ is the Best !!
 
 
Join Date: Apr 2007
Location: away from you
Age: 25
Send a message via MSN to The Chaos
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post

made a siggy and ava.
I was in a mood to mess around a bit <3
lol...nice work on the Sig
__________________
The Chaos is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-09, 20:34   Link #50
RadiantBeam
Test Drive
*Author
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: USA
Age: 23
Send a message via AIM to RadiantBeam Send a message via Skype™ to RadiantBeam
Avatar and border request post, go!

So yeah, Rin only again, please... I can't help it, I'm a Rin fangirl. Though there's one of Saber here.

Spoiler for Request images:
__________________
RadiantBeam is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-09, 21:28   Link #51
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by RadiantBeam View Post
Avatar and border request post, go!

So yeah, Rin only again, please... I can't help it, I'm a Rin fangirl. Though there's one of Saber here.

Spoiler for Request images:
Haha are you Testing me?



I did a siggy today

__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-09, 21:29   Link #52
Haladflire65
Senior Member
*Artist
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: Normandy SR-2
Age: 19
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post
Awesome sig, it's Shizuo and I love the background
__________________
Haladflire65 is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-09, 21:34   Link #53
RadiantBeam
Test Drive
*Author
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: USA
Age: 23
Send a message via AIM to RadiantBeam Send a message via Skype™ to RadiantBeam
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post
Haha are you Testing me?

Haha, you're on to my master plan.

Thank you very much! *snatches*
__________________
RadiantBeam is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-09, 21:41   Link #54
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by Haladflire65 View Post
Awesome sig, it's Shizuo and I love the background
haha do you not except Izaya-kun? so hes part of the background huh?

Quote:
Originally Posted by RadiantBeam View Post
Haha, you're on to my master plan.

Thank you very much! *snatches*
haha oh is that so? then intell we meet again
__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-09, 21:54   Link #55
Haladflire65
Senior Member
*Artist
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: Normandy SR-2
Age: 19
Quote:
Originally Posted by cmherrera View Post
haha do you not except izaya-kun? So hes part of the background huh?
THE BATTLE BETWEEN The TWO SIDES BEGINS.
__________________
Haladflire65 is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-10, 20:41   Link #56
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by Haladflire65 View Post
THE BATTLE BETWEEN The TWO SIDES BEGINS.
So is that a challange? I accept it

Heres my try for the SOTM I don't know if i am gonna stick with it or try again with another person..

__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine

Last edited by CMHerrera; 2010-05-10 at 21:48.
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-11, 01:39   Link #57
Patchy
練紅玉
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Apr 2010
Location: Magic Land
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post


I like this one, color and bg are good, though the text are kinda plain it's still turn out to be a nice sig. gonna expect as good as this one from you
__________________
My Workshop
-----------------------------
Featured Character
Remilia Scarlet
-----------------------------
-----------------------------
Currently Doing:
Currently Hidden in depths of Chireiden

Patchy is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-12, 20:14   Link #58
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post
So is that a challange? I accept it

Heres my try for the SOTM I don't know if i am gonna stick with it or try again with another person..

I Decided to betray my old one and try for a another one
I am not sure which one I am gonna chose maybe the dark ver..



Quote:
Originally Posted by Patchy View Post
I like this one, color and bg are good, though the text are kinda plain it's still turn out to be a nice sig. gonna expect as good as this one from you
Thanks Patchy, I'll keep the text in mind..
__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-12, 20:21   Link #59
The Chaos
ǾΝΈ ΡЇΈΈ is the Best !!
 
 
Join Date: Apr 2007
Location: away from you
Age: 25
Send a message via MSN to The Chaos
Quote:
Originally Posted by CMHerrera View Post
great Sig and Shizou look awesome as always

CM-chan..you should Join Shizou-chan side
__________________
The Chaos is offline   Reply With Quote
Old 2010-05-13, 21:10   Link #60
CMHerrera
Miss. Fangirl
*Graphic Designer
 
 
Join Date: May 2008
Location: In a land where Shota's and Bishounens live in a vast land full of suger filled meadows.
Age: 21
Send a message via Skype™ to CMHerrera
Quote:
Originally Posted by The Chaos View Post
great Sig and Shizou look awesome as always

CM-chan..you should Join Shizou-chan side

If I join Shizou-chan side then I will feel sad that I left my Izaya-kun <3, after all hes my fav. character Shizou second..
__________________



CM-san's Mystical Creations

"The one who can win
against me, is me!"

- Daiki Aomine
CMHerrera is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.