AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > General > General Chat

Notices

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 2004-02-29, 16:28   Link #2041
diabolistic
pythagorean≠python gorax
 
 
Join Date: Nov 2003
Location: look behind you...
Kyoji: CUTE! though i wonder what the duck is looking at ^^; 8/10

I)ark-I)eath: not a big fan of animated avatars.. that and it looks like naruto is on a rocking back and forth on a boat. screaming. 5.5/10

Tommy: trying to decide whether his head is a cookie.. or if he got stung by a lot of bees 7.5/10

Thany: ハンバーガー! 8.5/10

JOJOS'STAR: Rock Lee and the agent from FLCL share the same eyebrows, honest! 8/10
__________________

<Pabs> kcl, you sure do put out a lot of Naruto eps
diabolistic is offline  
Old 2004-02-29, 16:32   Link #2042
hobobaggins
だいすきが大好きです!
 
 
Join Date: Nov 2003
Age: 26
Send a message via AIM to hobobaggins
Quote:
Originally Posted by diabolistic
Kyoji: CUTE! though i wonder what the duck is looking at ^^; 8/10
you REALLY REALLY REALLY dont want to know.

or maybe you do. you can PM him or me to ask.

Diabolistic: 8/10
hobobaggins is offline  
Old 2004-02-29, 16:51   Link #2043
Thany
Unfair
 
 
Join Date: Nov 2003
Quote:
Originally Posted by hobobaggins
you REALLY REALLY REALLY dont want to know.

or maybe you do. you can PM him or me to ask.

Diabolistic: 8/10
Your avatar needs a better centering and a border, 5/10.
__________________
Thany is offline  
Old 2004-02-29, 17:40   Link #2044
hobobaggins
だいすきが大好きです!
 
 
Join Date: Nov 2003
Age: 26
Send a message via AIM to hobobaggins
Quote:
Originally Posted by Thany
Your avatar needs a better centering and a border, 5/10.
cant really center it though. i think mine deserves a

3/10 really. i put very little effort into it. i need to get a good background for me other one cant find one though!
hobobaggins is offline  
Old 2004-02-29, 22:51   Link #2045
JAppi
Banned
 
Join Date: Jun 2003
Location: Gureibi wo aishite iru
Age: 27
Send a message via AIM to JAppi Send a message via MSN to JAppi Send a message via Yahoo to JAppi
Chibidusk: 9/10 (Dark is soooo great!) But my 10/10s only go to gwavie. I'm soz

I)ark-I)eath: 8/10 I like it! Try and blur our the subs next time though.
JAppi is offline  
Old 2004-03-01, 01:37   Link #2046
Imaginer
WTFBBQ?
 
 
Join Date: Jun 2003
Thany gets a 8/10 for the cute factor.
Imaginer is offline  
Old 2004-03-01, 01:52   Link #2047
Kerensky18
?Sleep?
 
Join Date: Apr 2003
Location: Earth
Age: 31
Send a message via MSN to Kerensky18
Lol youre avatar reminds me of Akane trying to get people to eat her cooking. rolfmao. 10/10
Kerensky18 is offline  
Old 2004-03-01, 05:38   Link #2048
Thany
Unfair
 
 
Join Date: Nov 2003
Kerensky18, quite good avatar, I'll give it a 9/10 ^^
__________________
Thany is offline  
Old 2004-03-01, 08:14   Link #2049
RavenChild
エリック
 
 
Join Date: Nov 2003
Location: my closet, deep and dark
Age: 26
Send a message via AIM to RavenChild Send a message via MSN to RavenChild
Kerensky18 - very nice. i love the border. 10/10

Thany - 9/10 - nice quality, but what's up with the bread?

JAppi - nice and new 9/10
__________________
************* RavenChild **************
RavenChild is offline  
Old 2004-03-01, 16:54   Link #2050
GATX207_Blitz
Gobble Gobble
 
 
Join Date: Nov 2003
Location: KAZOO-TOPIA
Age: 30
Send a message via MSN to GATX207_Blitz
this thread has been opened while I was away woo anyways time to rate

hobobaggins - XD I like the immoderate nonmoderator anyways your ava is naruto??? beats me whatevers add a border 7/10

kerensky18 - is that the policewoman from hellsing?? anyways don't know what that line on the left is I rather don't like that, but the corner touches you made are nice 7.5/10

imaginer - one piece hmm well the loop isn't the smoothest, I think its too small and add a border plz 6/10

JAppi - hmm well what can I say uh I don' know I'll just rate it as a 9/10 btw your avas are progressivley getting better

JOJO's star - I have no idea what that is from and I think border is a little thick hmmm well 8/10

Tommy - nice loop nice border and the pic is rather funny 9/10

dark death - loops ok, but I dislike the text in the pic and its got no border. 7/10

caliban - hmm pic is kind of dark and too many naruto symbols ah bleh 7/10

ugh bleh I'm stopping too many new avas sigh well all you pplz who only view 20 posts per page I view 50 per page so its still not too one hundred yet its only on 40 something ah whatevers
GATX207_Blitz is offline  
Old 2004-03-02, 16:19   Link #2051
hobobaggins
だいすきが大好きです!
 
 
Join Date: Nov 2003
Age: 26
Send a message via AIM to hobobaggins
Quote:
Originally Posted by GATX207_Blitz
this thread has been opened while I was away woo anyways time to rate

hobobaggins - XD I like the immoderate nonmoderator anyways your ava is naruto??? beats me whatevers add a border 7/10

kerensky18 - is that the policewoman from hellsing?? anyways don't know what that line on the left is I rather don't like that, but the corner touches you made are nice 7.5/10

imaginer - one piece hmm well the loop isn't the smoothest, I think its too small and add a border plz 6/10

JAppi - hmm well what can I say uh I don' know I'll just rate it as a 9/10 btw your avas are progressivley getting better

JOJO's star - I have no idea what that is from and I think border is a little thick hmmm well 8/10

Tommy - nice loop nice border and the pic is rather funny 9/10

dark death - loops ok, but I dislike the text in the pic and its got no border. 7/10

caliban - hmm pic is kind of dark and too many naruto symbols ah bleh 7/10

ugh bleh I'm stopping too many new avas sigh well all you pplz who only view 20 posts per page I view 50 per page so its still not too one hundred yet its only on 40 something ah whatevers
I dont remember not rating an avatar... oh well.

GATX207_Blitz: 8/10 -- Is that deathscythe, or another gundam... it looks sorta like deathscythe.... i cant tell... and it is a bit dark.
hobobaggins is offline  
Old 2004-03-02, 16:40   Link #2052
Thany
Unfair
 
 
Join Date: Nov 2003
Imaginer, the loop needs to be a little better done though it's not that bad except for the ending... 7/10.
__________________
Thany is offline  
Old 2004-03-02, 17:05   Link #2053
GATX207_Blitz
Gobble Gobble
 
 
Join Date: Nov 2003
Location: KAZOO-TOPIA
Age: 30
Send a message via MSN to GATX207_Blitz
Quote:
Originally Posted by hobobaggins
GATX207_Blitz: 8/10 -- Is that deathscythe, or another gundam... it looks sorta like deathscythe.... i cant tell... and it is a bit dark.
Its like my nick says its GATX207_Blitz from GSEED. does it really look like deathscythe??? I don't see it. One the mask doesn't even have the 2 cuts in it like all Gundams usually do. The V on its head has holes in it most other models don't. It does have similar qualitiesl like the cloaking affect hmm maybe I'm getting to weird now.

Anyways...

Kyoji - a yellow rubber duck hmmm what to say to this uh well its nice and clean the border is nice. 8/10
GATX207_Blitz is offline  
Old 2004-03-02, 22:09   Link #2054
aFlipGuy
Master
 
Join Date: Nov 2003
Location: A-town
Age: 28
Send a message via AIM to aFlipGuy
8/10 it doesnt look like deathscythe to me either, maybe cause its dark but other than that eh all good
__________________
aFlipGuy is offline  
Old 2004-03-02, 22:52   Link #2055
Slade
Coordinated Insanity
 
Join Date: Jan 2004
Location: Between Good & Evil
Send a message via AIM to Slade
AFlipguy- Impressive how much you managed to fit in such a small space without making it look too crowded. Neji rocks =D. 8.5/10

Kyoji- ain't nothing wrong with a rubber ducky... I do wonder what hobo saw though, maybe I'll pm you for the image >=D 8/10

New avatar for me, that Sasuke one stopped being funny and started to get on my nerves
__________________

In Remembrance - Founder of Sladism / Slade's Photobucket
Slade is offline  
Old 2004-03-02, 23:57   Link #2056
hobobaggins
だいすきが大好きです!
 
 
Join Date: Nov 2003
Age: 26
Send a message via AIM to hobobaggins
Quote:
Originally Posted by GATX207_Blitz
Its like my nick says its GATX207_Blitz from GSEED. does it really look like deathscythe??? I don't see it. One the mask doesn't even have the 2 cuts in it like all Gundams usually do. The V on its head has holes in it most other models don't. It does have similar qualitiesl like the cloaking affect hmm maybe I'm getting to weird now.

Anyways...

Kyoji - a yellow rubber duck hmmm what to say to this uh well its nice and clean the border is nice. 8/10
Its been a long time since i watched gundam wing.

Slade 8/10. very nice. better than your old one
hobobaggins is offline  
Old 2004-03-03, 08:13   Link #2057
Ryota
Nee kikoemasuka?
 
 
Join Date: May 2003
Location: Still looking for my Happy Place
Age: 31
Deathscythe = cool

Blitz = cool too

5/10 for hobobaggins avatar
__________________
*('-'*) Go *( '-' )* Go (*'-')* Go

My mini city
Ryota is offline  
Old 2004-03-03, 12:00   Link #2058
hobobaggins
だいすきが大好きです!
 
 
Join Date: Nov 2003
Age: 26
Send a message via AIM to hobobaggins
Ryota 9/10

love the CG/SDgundam look (i think it was SD...)
hobobaggins is offline  
Old 2004-03-03, 14:28   Link #2059
MrMonkey
Meeeeeeee!!
 
 
Join Date: Jan 2004
Location: Oxford, UK
heh ryota, I love the chibi deathscythe 8/10

Mine needs a border I know....
MrMonkey is offline  
Old 2004-03-03, 14:32   Link #2060
xxziggybitsxx
Senior Member
 
Join Date: Jan 2004
Location: California
Age: 28
Send a message via AIM to xxziggybitsxx Send a message via MSN to xxziggybitsxx Send a message via Yahoo to xxziggybitsxx
Kyoji--------10/10

I)ark-I)eath------ 7/10 needs more Stuff.. 2 short of a loop
__________________
xxziggybitsxx is offline  
Closed Thread

Tags
avatars, rate

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 16:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.