AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Related Topics > Fan Creations

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2004-08-29, 00:58   Link #81
.gaara
i'm in love --- :O
 
Join Date: Mar 2004
Location: L o n d o n
Age: 29
Quote:
Originally Posted by Forsaken102
... I don't think I can stress this enough....

OWWW!! Ye gads... that makes me hurt just looking at it!!! O.o


::Would hate to run across Shoeshefied in a kinky mood::

Any way, keep up the good work... and .gaara, I can't wait to see some more of yours, too.

::would looove some more anime art from .gaara... so stop asking for more and start doing more!! ::

lol I rather enjoy than making my own. it's boring to make my own ecchi stuff it take all the suprise elements away
.gaara is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-29, 02:12   Link #82
Raxial
CG / Color
 
Join Date: Dec 2003
Location: Eastern United States
Age: 26
Send a message via AIM to Raxial
hehe, your avatar is indeed perfect for you, then
Raxial is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-31, 07:48   Link #83
Shoeshefied
Senior Member
 
 
Join Date: Aug 2004
Location: EST
Age: 29
Send a message via AIM to Shoeshefied
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by anime-otaku
Hey! Where's FREDDY!!!! *frowns*


Time of Staring: 45 mins
20 min sketch+ 25 min adobing

I give you....

Shoeshefied is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-31, 07:57   Link #84
.gaara
i'm in love --- :O
 
Join Date: Mar 2004
Location: L o n d o n
Age: 29
LOL~ that's scary...

I want my mahoro!!!
.gaara is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-31, 09:22   Link #85
Ashi-chan
Resident Asian Nerd Girl
 
 
Join Date: Aug 2004
Location: That blackish hole-ish thing
Age: 28
Send a message via AIM to Ashi-chan Send a message via MSN to Ashi-chan Send a message via Yahoo to Ashi-chan
Holy crap, wow. O.O!

Quote:
Originally Posted by .gaara
I want my mahoro!!!
Lol, you've no patience, .gaara-san. I'm still waiting for my Rock-kun as well, but I'm trying hard not to bug Shoeshefied-san. ^.^;;
__________________
~*Ashi-chan*~
So's your face. And yeah.
Ashi-chan is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-31, 12:17   Link #86
.gaara
i'm in love --- :O
 
Join Date: Mar 2004
Location: L o n d o n
Age: 29
Quote:
Originally Posted by Ashi-chan
Holy crap, wow. O.O!


Lol, you've no patience, .gaara-san. I'm still waiting for my Rock-kun as well, but I'm trying hard not to bug Shoeshefied-san. ^.^;;
rock-kun...rock lee? I'll draw you one
.gaara is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-31, 18:20   Link #87
Nolan Void
Discordian Game Designer
 
Join Date: Aug 2004
Location: Texas
Age: 41
Send a message via MSN to Nolan Void
Felix the cat /Usagi Yojimbo request

Id like a picture of felix the cat, drawn like Usagi Yojimbo, ( clothes, weapons et al.)

on a rock, by the sea, with waves crashing up and spraying.. ( done to look like the sumi-o wall scrolls)

If anyone thinks they can do it Justice.

Yeah, My name is Felix

Yeah I work at a teppan-Yaki restraunt

Yeah I juggle the knives
Nolan Void is offline   Reply With Quote
Old 2004-08-31, 23:44   Link #88
JERI
Senior Member
 
Join Date: Aug 2004
Shoeshefied, isn't there something you'd like us to draw for you?
JERI is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 00:48   Link #89
Ashi-chan
Resident Asian Nerd Girl
 
 
Join Date: Aug 2004
Location: That blackish hole-ish thing
Age: 28
Send a message via AIM to Ashi-chan Send a message via MSN to Ashi-chan Send a message via Yahoo to Ashi-chan
Truthfully, I don't think Shoeshefied-san would want any artwork from me. ^.^;;

Quote:
Originally Posted by .gaara
rock-kun...rock lee? I'll draw you one
(teary eyed) You...you will? Yeay! (glomps .gaara)
__________________
~*Ashi-chan*~
So's your face. And yeah.
Ashi-chan is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 01:01   Link #90
Denen Hiryu
Member
 
Join Date: Feb 2004
Location: Canada Eh!
Age: 28
i asked a little whie ago....

can i get a picture of guts, from berserk
Denen Hiryu is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 01:18   Link #91
Asura
should i stay longer?
 
Join Date: May 2003
Location: Hong Kong until May 6 2006.... it's paradise ;)
Send a message via MSN to Asura
ROTFLMAO XD that Freddy piccy surely hit the spot.
Asura is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 02:03   Link #92
.gaara
i'm in love --- :O
 
Join Date: Mar 2004
Location: L o n d o n
Age: 29
mahoro first.

we all love her
...nude
.gaara is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 06:25   Link #93
-Am!daMaru-
Member
 
Join Date: Aug 2004
Location: Mauritius
Age: 24
Quote:
Originally Posted by .gaara
mahoro first.

we all love her
...nude

If ya want i can draw that
-Am!daMaru- is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 08:18   Link #94
Shoeshefied
Senior Member
 
 
Join Date: Aug 2004
Location: EST
Age: 29
Send a message via AIM to Shoeshefied
Thumbs up Thank you alll!!

loll...Ahaha.
it would be really neat if you guys could help draw =* )..I dont hav anything to request though..hmm...(anybody watch Elfen Lied??? i really like that intro part, the opening, with all them neat designs...it looks so deep, wonder if anybody can make something similiar to that for me.. ) ..ehhem!, well as for what is coming up im still gonna give it a try....arigatogazaimAs~!

Next is Sora from Kaleido Star [FONT=Comic Sans
MS]^_~[/FONT]
Shoeshefied is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 09:45   Link #95
.gaara
i'm in love --- :O
 
Join Date: Mar 2004
Location: L o n d o n
Age: 29
does that mean I will get 2 copies of nude mahoro?
.gaara is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 10:44   Link #96
-Am!daMaru-
Member
 
Join Date: Aug 2004
Location: Mauritius
Age: 24
Quote:
Originally Posted by .gaara
does that mean I will get 2 copies of nude mahoro?
Well if u PM me some stocks to see how is she i may try
-Am!daMaru- is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 14:53   Link #97
anime-otaku
Lazy Guitarist
 
 
Join Date: Mar 2003
Location: Brooklyn
Age: 30
Send a message via AIM to anime-otaku Send a message via Yahoo to anime-otaku
Ashiteru Sushi5~~~~~~ *o*
anime-otaku is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 14:57   Link #98
Virus
ウイルス
 
Join Date: Dec 2003
Location: Vancouver.Bc.Canada
Age: 25
Send a message via AIM to Virus
Don't draw Mahoro Nude. Draw her with her Vesper suit on and her gun.
Virus is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 19:12   Link #99
.gaara
i'm in love --- :O
 
Join Date: Mar 2004
Location: L o n d o n
Age: 29
Quote:
Originally Posted by Virus
Draw her with her Vesper suit on and her gun.
but without cloth..right?
.gaara is offline   Reply With Quote
Old 2004-09-01, 19:56   Link #100
Necrodeath
Senior Member
 
 
Join Date: Jul 2003
Location: Netherlands, Maastricht
Age: 28
Quote:
Originally Posted by .gaara
but without cloth..right?
Omg...you freak....lol.
__________________
Necrodeath is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.