AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Discussion > Older Series > Retired > School Rumble

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2009-02-04, 07:00   Link #321
kenjiharima
Mizore-chan
 
 
Join Date: Jun 2006
Location: Moe Land
Age: 33
hmm...seems after SRZ chapter6. School Rumble seems to have gotten attention since it's based on the REAL School Rumble chapters.
__________________
Vampire+Sisters
kenjiharima is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-04, 07:21   Link #322
Solafighter
Hige
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: God only knows
Quote:
Originally Posted by kenjiharima View Post
hmm...seems after SRZ chapter6. School Rumble seems to have gotten attention since it's based on the REAL School Rumble chapters.
Good news. Just to wait 2 more weeks for chapter 7.
__________________
Solafighter is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-04, 12:39   Link #323
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
Come on Fellas, Mo pictures of Eri, we still have quite a while before that new chapter =p

anyways this is one of my fave pages.. gotta love how she can't decide whether to be rough or nice.

Spoiler:
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-04, 19:27   Link #324
kenjiharima
Mizore-chan
 
 
Join Date: Jun 2006
Location: Moe Land
Age: 33
Spoiler for H-Kamen:
__________________
Vampire+Sisters
kenjiharima is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 02:55   Link #325
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
Quote:
Originally Posted by kenjiharima View Post
Spoiler for H-Kamen:
In other words, Eri wants to know where Harima ran off to =p

he probably ran away with Hentai Kamen

speaking of which, I found the whole.. eye balls busting out of glasses like this

Spoiler:

Last edited by Gambino009; 2009-02-08 at 04:46.
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 07:19   Link #326
kenjiharima
Mizore-chan
 
 
Join Date: Jun 2006
Location: Moe Land
Age: 33
I kinda like the Itoko x Harima pairing also, cousin/Onee-san type is kinda "IN" now a days.

Man Itoko's HAWT!!! If there is a vote for School Rumble women Iam all the way with her.
__________________
Vampire+Sisters
kenjiharima is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 10:24   Link #327
lswift84
Project D!!!
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: Gunma XD
Age: 29
Quote:
Originally Posted by kenjiharima View Post
I kinda like the Itoko x Harima pairing also, cousin/Onee-san type is kinda "IN" now a days.

Man Itoko's HAWT!!! If there is a vote for School Rumble women Iam all the way with her.
SR has just so many hot girls & women, but you are right Itoko.. is the hottest SR woman.

One of my favorite faction is called the sensei faction, ItokoxTaexSaskuraxME LOL

Spoiler for Hotter:
__________________
lswift84 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 17:54   Link #328
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
It's a shame she's not as popular as she should be.

Btw how old is Itoko and Tae, they look really young

Spoiler:
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 20:18   Link #329
lswift84
Project D!!!
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: Gunma XD
Age: 29
Quote:
Originally Posted by Gambino009 View Post
It's a shame she's not as popular as she should be.

Btw how old is Itoko and Tae, they look really young

Spoiler:
according to this, her birthday is August 18th (Leo's baby!) but it doesn't include the year.

http://www.wannabefansubs.info/harim.../Osakabe_Itoko

It is anime, so she could damn well be 40 and look like she is 26 LOL
__________________
lswift84 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 21:06   Link #330
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
I see, hmm 40 eh? umm well, if only that were true in real life.

Anyways

*walks away whistling* highschool girls.. highschool girls. err sorry all the highschool girls back at my school were unbelievably repulsive... especially that one named Crystal, but umm I'll spare you guys the details. (damn.. if only I had gone to a Japanese highschool)
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-08, 21:36   Link #331
moshika
Senior Member
 
 
Join Date: Oct 2006


Tani is 26 and Itoko is younger than him
moshika is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 01:03   Link #332
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
Wow.. Tae must be thinking it's ok to date students, of course she can just quit and date Harima if it's too much trouble for her. Harima's like what? Seventeen, but with the beard and bald head he appears 40

Spoiler for Eri dis joint up:
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 09:37   Link #333
Solafighter
Hige
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: God only knows
Quote:
Originally Posted by Gambino009 View Post
Spoiler for Eri dis joint up:
Hot, hotter, hotest.

*burnshisfingers*

__________________
Solafighter is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 11:59   Link #334
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
Haha, check this out



Scarred Tenma for life
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 13:24   Link #335
kenjiharima
Mizore-chan
 
 
Join Date: Jun 2006
Location: Moe Land
Age: 33
^
That's Nakamura! >_< EEEWWW MAN ASS!!! XD

Hmm...If I would put 2 and 2 together, Itoko at first year high at SRZ and Harima must be of Shuji's age back then.
__________________
Vampire+Sisters
kenjiharima is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 13:36   Link #336
Solafighter
Hige
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: God only knows
Quote:
Originally Posted by Gambino009 View Post
Haha, check this out



Scarred Tenma for life
Thats what actually is happening.

__________________
Solafighter is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 13:48   Link #337
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
Yes.. that is Nakamaru, and that was one of the funniest scenes ever

if only it had parody Austin powers in the anime xD
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 18:20   Link #338
kenjiharima
Mizore-chan
 
 
Join Date: Jun 2006
Location: Moe Land
Age: 33
This reference is infamous!

http://www.youtube.com/watch?v=r6fYBthdpK4
__________________
Vampire+Sisters
kenjiharima is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 20:07   Link #339
lswift84
Project D!!!
 
 
Join Date: Oct 2008
Location: Gunma XD
Age: 29
Spoiler for hot nun:
__________________
lswift84 is offline   Reply With Quote
Old 2009-02-09, 20:44   Link #340
Gambino009
Phantom
 
 
Join Date: Jan 2009
Location: Under the sea
Quote:
Originally Posted by kenjiharima View Post
This reference is infamous!

http://www.youtube.com/watch?v=r6fYBthdpK4


LMAO

and of course I love nun girls.. especially the naughty type that frame innocent guys like Hanai into being molesters.
Gambino009 is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
images

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.