AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Discussion > Current Series > Naruto

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2007-11-22, 10:59   Link #281
quashoko
answer
 
Join Date: Apr 2007
Location: earth
http://i6.photobucket.com/albums/y248/Bigt275/asuma.jpg
quashoko is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-22, 11:02   Link #282
Mr. Johnny 5
Konoha's ANBU
 
 
Join Date: Dec 2005
Age: 28
Quote:
Originally Posted by quashoko View Post
Hahah that's nicolas cage right? hahah
__________________
Mr. Johnny 5 is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-22, 11:03   Link #283
quashoko
answer
 
Join Date: Apr 2007
Location: earth
Yeah but i dont know who the woman is.
quashoko is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-22, 13:39   Link #284
Mon Cheri
nope
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Jun 2007

Just had to share this.
http://www.newgrounds.com/portal/view/362966

Itachi's story is the best xD

Last edited by Mon Cheri; 2007-11-23 at 11:02.
Mon Cheri is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-22, 14:28   Link #285
Quzor
It's the year 3030...
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: Spaceport Colony Sicilia
Age: 29
Quote:
Originally Posted by quashoko View Post
Yeah but i dont know who the woman is.
Eva Mendes
__________________
http://www.tg-media.net/the_chaos/QuzorSig488.jpg
Quzor is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-23, 08:54   Link #286
DarkBlood
コードギアス 反逆のルルーシュ
 
 
Join Date: Jul 2007
Location: Sweden
Age: 22
Hopefully not a repost.

__________________
DarkBlood is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-24, 10:16   Link #287
Mon Cheri
nope
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Jun 2007
Spoiler for Omg Naruto in New York!:


someone's riding an Ice Cream in there >.<
Mon Cheri is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-24, 16:26   Link #288
zepkox
Daubentonia Madagascarien
 
 
Join Date: Sep 2007
Location: in isolation
Dunno if this one's been posted but here it is:
Spoiler for Look out! Zabuza on bicycles!:
zepkox is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-25, 05:04   Link #289
DarkBlood
コードギアス 反逆のルルーシュ
 
 
Join Date: Jul 2007
Location: Sweden
Age: 22
Quote:
Originally Posted by zepkox View Post
Dunno if this one's been posted but here it is:
Spoiler for Look out! Zabuza on bicycles!:


WTF?!
__________________
DarkBlood is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-25, 10:13   Link #290
Mr. Johnny 5
Konoha's ANBU
 
 
Join Date: Dec 2005
Age: 28
Quote:
Originally Posted by zepkox View Post
Dunno if this one's been posted but here it is:
Spoiler for Look out! Zabuza on bicycles!:
Hahah that's Zabuza on mom's bike!
__________________
Mr. Johnny 5 is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-26, 22:33   Link #291
Spectacular_Insanity
Ha ha ha ha ha...
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: Right behind you.
Age: 25
Quote:
Originally Posted by malinn View Post

Just had to share this.
http://www.newgrounds.com/portal/view/362966

Itachi's story is the best xD
LOL. I think they were ALL great. Thanks for the post.
__________________
Spectacular_Insanity is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-27, 06:02   Link #292
Ichigo-
Junior Member
 
Join Date: Nov 2007
Location: CA
Quote:
Originally Posted by Spectacular_Insanity View Post
LOL. I think they were ALL great. Thanks for the post.
2nd on this as well....thanks for the post...very nice.
__________________
Ichigo- is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-27, 10:58   Link #293
Mon Cheri
nope
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Jun 2007
Tihi, another fav of mine: http://www.newgrounds.com/portal/view/364625
Mon Cheri is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-27, 12:22   Link #294
Quzor
It's the year 3030...
 
 
Join Date: Aug 2007
Location: Spaceport Colony Sicilia
Age: 29
Quote:
Originally Posted by malinn View Post
Even better than the first one, I think. The "A-ha" bit was hilarious!
__________________
http://www.tg-media.net/the_chaos/QuzorSig488.jpg
Quzor is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-27, 20:55   Link #295
Spectacular_Insanity
Ha ha ha ha ha...
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: Right behind you.
Age: 25
Lol. Tobi and Deidara... Caramelldansen style!!! XD

__________________
Spectacular_Insanity is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-27, 22:58   Link #296
Dan the Man
Defeater of Robot Masters
*Artist
 
 
Join Date: Jan 2007
Location: Wherever YOU aren't. Thanks for not visiting... *Sniff*
Age: 27
Send a message via AIM to Dan the Man Send a message via MSN to Dan the Man
That is one of the goofiest things I've ever seen in my life...
__________________

-----Chicks dig giant robots------
Dan the Man is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-29, 03:09   Link #297
Kietus
Junior Member
 
 
Join Date: Nov 2007
omg this defines ridiculous.

and now i am addicted to watching this like every half hour.
Kietus is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-29, 04:19   Link #298
DonSuke
Member
 
 
Join Date: Jul 2007
Caramelldansen is really a awkward song if you understand what they sing >.<
DonSuke is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-29, 04:28   Link #299
Ziv
Senior Member
 
Join Date: Dec 2005
Location: ALASKA!!! W00t! I'm BACK FINALLY!!!!
Age: 26
really? Is this translation inaccurate then? I don't see anything weird about it.
http://www.baroquew.net/spip/Caramel...n.html?lang=en
Ziv is offline   Reply With Quote
Old 2007-11-29, 12:54   Link #300
Spectacular_Insanity
Ha ha ha ha ha...
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: Right behind you.
Age: 25
Quote:
Originally Posted by DonSuke View Post
Caramelldansen is really a awkward song if you understand what they sing >.<
I don't think you have any idea what you're talking about... >_>
__________________
Spectacular_Insanity is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
funny, humor, images, no yaoi!

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 00:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.