AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > General > General Chat

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2006-04-17, 21:28   Link #5101
Komataguri
Reverend K-Rist
 
 
Join Date: Apr 2004
Location: America's Wang.
Age: 30
Send a message via AIM to Komataguri
Quote:
Originally Posted by NoSanninWa
aa. I'll have to check the rules to see if you can get banned for being too cute. I heard the sounds of a million otaku gasping for breath and wonder if any of them just died from your "innocent" photo. Perhaps we ought to have a rule against mimi mode pictures.

If momogal is suddenly banned and this picture vanishes, everyone'll know why.
Uh...huh...
__________________
Komataguri is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-17, 21:32   Link #5102
NoSanninWa
Weapon of Mass Discussion
*Fansubber
 
 
Join Date: Feb 2003
Location: New York, USA
Quote:
Originally Posted by JOJOS'STAR
This is outrageous!
Quote:
Originally Posted by Komataguri
Uh...huh...
Joke, joke! Please don't lynch the moderator for a strange sense of humor. I'm not actually going to ban momogal or mimi mode pictures.

* NoSanninWa ducks a rotten tomatoe.

Now please call off any death threats.
__________________

There's not that fine a line between willing suspension of disbelief and something just being stupid.
NoSanninWa is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-17, 21:45   Link #5103
momogal
koi ni KNOCKOUT!
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: japan
Age: 26
Quote:
Originally Posted by NoSanninWa
Joke, joke! Please don't lynch the moderator for a strange sense of humor. I'm not actually going to ban momogal or mimi mode pictures.

* NoSanninWa ducks a rotten tomatoe.

Now please call off any death threats.
yokattaa...( Д`) i was really nervous for a second!!
thank you! im sure nosanninwa is also cute.☆
momogal is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-17, 21:59   Link #5104
Newtyped
Gangsta Member
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: Ct
Age: 22
Send a message via ICQ to Newtyped Send a message via AIM to Newtyped Send a message via Yahoo to Newtyped
Quote:
Originally Posted by momogal
yokattaa...( Д`) i was really nervous for a second!!
thank you! im sure nosanninwa is also cute.☆
idk i've never seen them
but I know you're cute ^^;; (just take it as a compliment)
__________________
Sig removed by Mod (xris) due to excessive jiggles.
Newtyped is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-17, 23:40   Link #5105
Itachikun
Animesuki's Janitor
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: Somewhere in Shigeru Miyamoto's head
Age: 27
Send a message via AIM to Itachikun Send a message via MSN to Itachikun
Lol.... maybe momogal is the only person that can flatter NSW to show his/her pic...

It's in the ruins of ancient bleh.
________
IOLITE VAPORIZER

Last edited by Itachikun; 2011-02-15 at 08:16.
Itachikun is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-17, 23:45   Link #5106
Forever
Revealing the truth
 
 
Join Date: Dec 2004
Location: Singapore
Age: 31
Quote:
Originally Posted by momogal


usagi mimi mode!! it's late, but.. it was for easter! lol
Nice!

BTW, which country you are from?
__________________
Forever is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-17, 23:57   Link #5107
Cz
Needs more sleep~
 
 
Join Date: Jun 2003
Location: #animesuki
Quote:
Originally Posted by Forever
Nice!

BTW, which country you are from?
See what it says below the avatar from her posts. ^^

* lwl12 throws a fresh tomato at NoSanninWa but misses and hits the wall behind him/her. *

We'll see if momogal can get NSW to show a real photo of him/herself. Btw, nice usagi mimi. (And I just came from watching Usagi-chan from ____ (4 letters), muahaha! )
Cz is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 02:35   Link #5108
stonedzombie
またね
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: Tokyo, Japan
Age: 27
Send a message via AIM to stonedzombie
momogalchan ha kawaiidesu ne!!!!

annnnnyway......here are a few new pics.....i seriously gotta find some new anime to get into

Spoiler:
__________________
MYSPACE
Currently Watching: Bleach, Clannad
stonedzombie is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 03:52   Link #5109
NoSanninWa
Weapon of Mass Discussion
*Fansubber
 
 
Join Date: Feb 2003
Location: New York, USA
Quote:
Originally Posted by stonedzombie
momogalchan ha kawaiidesu ne!!!!

annnnnyway......here are a few new pics.....i seriously gotta find some new anime to get into

Spoiler:
Slightly dorky, yet very cute at the same time. I approve.

As for your anime needs, just this last season has produced some remarkable new shows: Ergo Proxy, Haruhi Suzumiya, High School Girls, Nana, Ouran Host Club, Ray, TOKKÔ. All of these are well worth checking out, even the ones that aren't listed on AnimeSuki. Pardon me for not listing synopses for each show, but this isn't the suggestions forum.
__________________

There's not that fine a line between willing suspension of disbelief and something just being stupid.
NoSanninWa is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 04:29   Link #5110
stonedzombie
またね
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: Tokyo, Japan
Age: 27
Send a message via AIM to stonedzombie
eeeey! who ya callin a dork!

lol.....thanx for the suggs. though
__________________
MYSPACE
Currently Watching: Bleach, Clannad
stonedzombie is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 05:06   Link #5111
Syaoran
Contemplating Naruto
 
 
Join Date: Dec 2005
Another one ^^'
Spoiler:

Now I've longer hair but didn't get a cut yet... I want to try a new look, longer hair, 'cause that above was a little too short imo
__________________

Visit http://syaoran.miniville.fr/ or help them get a job (~_^)
Syaoran is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 07:45   Link #5112
Ness
Music Whore
 
 
Join Date: Apr 2006
Age: 26
Send a message via MSN to Ness
Whoa, stonedzombie, I love your hairstyle :D Very stylish! And if that's your natural hair colour, brownie points for ya'!
__________________
Ness is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 08:06   Link #5113
momogal
koi ni KNOCKOUT!
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: japan
Age: 26
waa, you look kakkoii!!! thank you for saying i'm cute.. i'm happy~CHU
i learned how to make a spoiler tag now, so here:

Spoiler:
momogal is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 08:10   Link #5114
physics223
In the Tatami Galaxy ↓
 
 
Join Date: Feb 2006
I can't believe you're that cute ... OMG OMG OMG ...

I'm thinking that as of that first picture ... you ARE a goddess among cuteness with us AS regulars ...
with that second picture ... a friend and I agree that YOU must have been PMed by A WHOLE LOT OF GUYS.

Oh, well. Hi. I suggest you join our Rozen Maiden thread. People are NICE there. (Except for Flo ... the WTF man/woman)
physics223 is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 08:32   Link #5115
momogal
koi ni KNOCKOUT!
 
 
Join Date: Apr 2006
Location: japan
Age: 26
Quote:
Originally Posted by physics223
I can't believe you're that cute ... OMG OMG OMG ...

I'm thinking that as of that first picture ... you ARE a goddess among cuteness with us AS regulars ...
with that second picture ... a friend and I agree that YOU must have been PMed by A WHOLE LOT OF GUYS.

Oh, well. Hi. I suggest you join our Rozen Maiden thread. People are NICE there. (Except for Flo ... the WTF man/woman)
wow thank you!! no i have not been PMed by anyone.... (Д`lll)
momogal is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 08:54   Link #5116
Ending
Senior Member
 
 
Join Date: May 2004
I would correct that mistake, but I'm not into long-term oversea relationships and can't bugger to make a fool of myself. But don't worry; there are always enough of those. At 'er boyos!

@ Syaoran

Looks kinda americanish with that city and big, stoic features. Guessing that it's somewhere around San Francisco or Detroit too. Nice jacket, though.
Ending is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 08:56   Link #5117
Syaoran
Contemplating Naruto
 
 
Join Date: Dec 2005
Quote:
Originally Posted by Wordplay
I would correct that mistake, but I'm not into long-term oversea relationships and can't bugger to make a fool of myself. But don't worry; there are always enough of those. At 'er boyos!

@ Syaoran

Looks kinda americanish with that city and big, stoic features. Guessing that it's somewhere around San Francisco or Detroit too. Nice jacket, though.
That's on top of the Umeda Sky Tower in Osaka ^^
__________________

Visit http://syaoran.miniville.fr/ or help them get a job (~_^)
Syaoran is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 08:59   Link #5118
Ending
Senior Member
 
 
Join Date: May 2004
Well there you have it: I knew it was Umeda Sky Tower in Osaka all the way. Some of those blocks just confused me a bit. Good thing that you were there to correct me a little bit.
Ending is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 09:29   Link #5119
JOJOS'STAR
Ero~Kairin! ^-^ Yeay!
*Graphic Designer
 
 
Join Date: Nov 2003
Location: ~ Montreal
Quote:
Originally Posted by momogal
waa, you look kakkoii!!! thank you for saying i'm cute.. i'm happy~CHU
i learned how to make a spoiler tag now, so here:

Spoiler:
Can you post ecchi pictures? "JOJO looks at profile.. 17. Oups too young" Gomenasai!
Spoiler:
__________________
JOJOS'STAR is offline   Reply With Quote
Old 2006-04-18, 09:32   Link #5120
Ness
Music Whore
 
 
Join Date: Apr 2006
Age: 26
Send a message via MSN to Ness
Behold, teh idiotness:

Spoiler:


And zer curls =D :

Spoiler:
__________________
Ness is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
photo

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 07:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.