AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > General > General Chat

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2004-01-13, 19:41   Link #681
Dark_Voodoo
In The Navy
 
Join Date: Mar 2003
Location: Sweden
Age: 29
Quote:
Originally Posted by Flash_Squirrel
Crappiest Habanero strip IMHO. ^^;;
Yeah yeah, It's translated okey? thats more than I can say about some of my others.
Dark_Voodoo is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-13, 19:43   Link #682
Flash_Squirrel
F&C Fanboy
 
Join Date: Nov 2003
Location: Saiph
Send a message via ICQ to Flash_Squirrel Send a message via AIM to Flash_Squirrel
Quote:
Originally Posted by Dark_Voodoo
Yeah yeah, It's translated okey? thats more than I can say about some of my others.
Do you have atleast the ones from 4chan translated?
Flash_Squirrel is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-13, 19:43   Link #683
Hellychan
~chibi tenshi~
*Moderator
 
 
Join Date: Apr 2003
Location: Paris, France ~♪
Age: 33
Quote:
Originally Posted by Dark_Voodoo
Its MILK I tell you MILK >_<!
LOL! While searching for the Habanero's definition, I came across this line:

"If you are suffering intense pain in your mouth from eating habernero peppers, milk is the only thing that will quench the burning!"

and that little strip illustrates it very well
__________________
Let the good times roll!
Hellychan is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-13, 19:46   Link #684
Dark_Voodoo
In The Navy
 
Join Date: Mar 2003
Location: Sweden
Age: 29
Quote:
Originally Posted by Flash_Squirrel
Do you have atleast the ones from 4chan translated?
Of course

....

Ok this is so I dont spam to much ^_^;

http://server4.uploadit.org/files2/140104-Habanero.JPG

Edit: Damn, Think of the size you fool *waves finger madly at self*

Edit 2: Okey here are the other english strips I have from 4chan

http://server4.uploadit.org/files2/1...GrowthHaba.JPG

http://server4.uploadit.org/files2/140104-ShockHaba.JPG

http://server4.uploadit.org/files2/1...ToiletHaba.JPG

None of them are "super good" but they are postable (I think )

Last edited by Dark_Voodoo; 2004-01-13 at 20:05.
Dark_Voodoo is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-13, 21:14   Link #685
Hellychan
~chibi tenshi~
*Moderator
 
 
Join Date: Apr 2003
Location: Paris, France ~♪
Age: 33
ROTFLMAO!

Well to stay on topic, here's my current desktop ( Thx for the pic Cruzz ^^ )
__________________
Let the good times roll!
Hellychan is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 01:39   Link #686
MoS
Member
 
Join Date: Nov 2003
Age: 37
Quote:
Originally Posted by Hellychan
ROTFLMAO!

Well to stay on topic, here's my current desktop ( Thx for the pic Cruzz ^^ )
OMG OMG I want this wallpaper!
MoS is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 02:39   Link #687
Wandering_Youth
lost in wonder forever...
 
 
Join Date: Mar 2003
Location: edge of my dream in the land of twilight...ZzzZzZ
Quote:
Originally Posted by Dark_Voodoo
Quite right Hellychan, Habanero is the spiciest pepper out there, I love em ^_^

And as for the comics well, I stumbeld across one and I had to have MORE and so the quest for habanero-tan began (80% of evrything i get comes from 4chan ^_^; )

Just so you can all se what Habanero is all about I think I'll post a little strip... Okey? Its nothing too Hentai I promise

http://server4.uploadit.org/files2/140104-Milkyhaba.JPG

Its MILK I tell you MILK >_<!
The girl getting milked isn't wearing any pants...

Here's my random pic of the day.



I think she's Acrueid, but I'm not sure.
__________________
Wandering_Youth is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 09:54   Link #688
stormy001_M1A2
Senior Member
 
 
Join Date: Dec 2003
Location: Kuala Lumpur, Malaysia
Send a message via MSN to stormy001_M1A2
Yay, my new desktop!


[img]
__________________
stormy001_M1A2 is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 14:01   Link #689
Thelastguardian
...
 
 
Join Date: Nov 2003
one of the client terminal computer I am using right now

__________________
Thelastguardian is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 14:07   Link #690
Keitaro
*Kyuuketsuki Otaku*
 
 
Join Date: Jul 2003
Location: Somewhere in Hawaii
Quote:
Originally Posted by Wandering_Youth
The girl getting milked isn't wearing any pants...

Here's my random pic of the day.



I think she's Acrueid, but I'm not sure.
ur... is that a bra on top of her head. lol Shes a chibi Arc, she looks so cute. Where did you get that pic from.
__________________
Keitaro is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 14:35   Link #691
Hellychan
~chibi tenshi~
*Moderator
 
 
Join Date: Apr 2003
Location: Paris, France ~♪
Age: 33
Quote:
Originally Posted by MoS
OMG OMG I want this wallpaper!
Quote:
Originally Posted by Cruzz
Sure, you can find it here: http://www.deviantart.com/view/4052153/
All thanks to Cruzz
__________________
Let the good times roll!
Hellychan is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 17:35   Link #692
Wandering_Youth
lost in wonder forever...
 
 
Join Date: Mar 2003
Location: edge of my dream in the land of twilight...ZzzZzZ
Quote:
Originally Posted by Keitarou20
ur... is that a bra on top of her head. lol Shes a chibi Arc, she looks so cute. Where did you get that pic from.
I found it on www.boyis.com in the wallpaper section, but I forgot what page it was on. The site lags a little and there's like 214 pages to go through so it take awhile to find that wallpaper.
__________________
Wandering_Youth is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-14, 18:04   Link #693
Keitaro
*Kyuuketsuki Otaku*
 
 
Join Date: Jul 2003
Location: Somewhere in Hawaii
Quote:
Originally Posted by Wandering_Youth
I found it on www.boyis.com in the wallpaper section, but I forgot what page it was on. The site lags a little and there's like 214 pages to go through so it take awhile to find that wallpaper.
thanks for the link bro
__________________
Keitaro is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-15, 09:58   Link #694
pantsu
station!!
 
Join Date: Feb 2003
Age: 34
my boring desktop (reduced from 1600x1200)

pantsu is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-20, 03:26   Link #695
SHHADOWW
Darkness Reborn
 
Join Date: Jan 2004
Location: Michigan
Age: 38
Send a message via ICQ to SHHADOWW
This is to NenMaster
what are you using for the System Information?

sorry i mostly keep mine plain but i would really like to have somthing like that
SHHADOWW is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-20, 03:45   Link #696
Tommy
Mr. Prince
 
 
Join Date: May 2003
Location: Scottsdale, Arizona
Age: 32
Heres my current desktop.

Tommy is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-20, 05:11   Link #697
SHHADOWW
Darkness Reborn
 
Join Date: Jan 2004
Location: Michigan
Age: 38
Send a message via ICQ to SHHADOWW
updated it a bit got it setup a bit more like what i want

P.S. i made is smaller to load faster



Last edited by SHHADOWW; 2004-01-21 at 05:22.
SHHADOWW is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-20, 08:43   Link #698
nooc
Senior Member
 
Join Date: Jan 2004
Location: somewhere else
My horrible desktop here. I always make my backgrounds myself.

nooc is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-20, 11:20   Link #699
KuroiWolfie
Junior Member
 
Join Date: Jan 2004
Location: UK
Send a message via AIM to KuroiWolfie
Here is my favourite desktop:



KuroiWolfie is offline   Reply With Quote
Old 2004-01-20, 14:18   Link #700
Kuroi_Washi
Member
 
Join Date: Apr 2003
Age: 30
Send a message via MSN to Kuroi_Washi
Quote:
Originally Posted by stormy001_M1A2
Yay, my new desktop!


[img]
Could you link the Wallpaper, is awsome, i love the red and black colors, gives the screen a dark look
Kuroi_Washi is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
customize, desktop, rainmeter, wallpaper

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.