AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Related Topics > Suggestions

Notices

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 2010-05-30, 22:24   Link #1
dasrune
smh
 
 
Join Date: Mar 2009
Looking For Anime About Thieves

I know this isn't an easy request, but any recommendations would be appreciated.

Series i've seen and enjoyed:
-Daughter of Twenty Faces
-Lupin III

What i'm not looking for:
-Dnangel
dasrune is offline  
Old 2010-05-30, 22:58   Link #2
Autumn Demon
~
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ithaca, NY
Age: 25
ou dorobou jing
baccano
Autumn Demon is offline  
Old 2010-05-30, 23:45   Link #3
LeoXiao
提倡自我工業化
 
 
Join Date: Mar 2008
Location: Vereinigte Staaten
Age: 22
Black Lagoon
LeoXiao is offline  
Old 2010-05-31, 04:36   Link #4
Haak
God Damn Christmas Songs
 
 
Join Date: Apr 2009
Location: UK
Age: 23
I second Baccano! but I also have to recommend House of Five Leaves.
__________________
Haak is offline  
Old 2010-05-31, 04:44   Link #5
Shiroth
Beautiful fighter.
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: England, UK
Age: 28
Second Baccano. You'll love it.
__________________
Shiroth is offline  
Old 2010-05-31, 08:30   Link #6
dasrune
smh
 
 
Join Date: Mar 2009
thanks for the suggestions unfortunately i've seen all of the series mentioned.

king of bandit jing - fun short series

baccano - was not really a fan of how they carried out the telling of multiple stories

black lagoon - more to do with mercenaries but great series and can't wait for season 3

house of five leaves - currently watching and favorite of the spring season

thanks again for trying.
dasrune is offline  
Old 2010-05-31, 12:37   Link #7
Haak
God Damn Christmas Songs
 
 
Join Date: Apr 2009
Location: UK
Age: 23
Well, if you're looking for a book to read then i can recommend Lies of Locke Lamora. It's kinda like Ocean's Eleven but with a more serious storyline and set in a fantasy version of Venice.
__________________
Haak is offline  
Old 2010-05-31, 20:53   Link #8
AnimeFan188
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Kamikaze Kaitou Jeanne?:

http://www.animenewsnetwork.com/ency...ime.php?id=362
AnimeFan188 is offline  
Old 2010-06-02, 18:31   Link #9
Rahan
Senior Member
 
Join Date: Dec 2005
Location: France
Very old, but very good, Cat's eye, the first masterpiece of the author of City Hunter and Angel Heart.

It's a classic in France, but it might be hard to find subbed in english.
Rahan is offline  
Old 2010-06-13, 15:07   Link #10
dasrune
smh
 
 
Join Date: Mar 2009
Yup, as you said Cat's Eye is very hard to find
dasrune is offline  
Old 2010-06-13, 16:24   Link #11
Albafica
Pisces no saint
 
 
Join Date: Dec 2008
Location: France
You should watch Cat's Eyes, it's a really good show. The girls are so cool .
__________________
Albafica is offline  
Old 2010-06-14, 16:55   Link #12
dasrune
smh
 
 
Join Date: Mar 2009
i would if i could find it haha
dasrune is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
We use Silk.