AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 68
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Yamatofruit
Forum: Naruto/Boruto 2007-01-12, 23:18
Replies: 64
Views: 6,123
Posted By Yamatofruit
4/10 I think of them like pawns. OH NO THE...

4/10

I think of them like pawns.
OH NO THE VILLAGE IS IN TROUBLE!!!
Send a couple ANBU groups. We can spare some :D
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-16, 22:59
Replies: 183
Views: 20,993
Posted By Yamatofruit
Everyone's going to die and Tsunade is going to...

Everyone's going to die and Tsunade is going to pwn everyone.
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-16, 19:32
Replies: 31
Views: 3,360
Posted By Yamatofruit
I think in the end, Sasuke and Itachi are going...

I think in the end, Sasuke and Itachi are going to face off. But that's just what I think. Or miraculously, Sasuke ditches Oro and teams up with Konoha to defeat Akatsuki (which probably won't...
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-15, 20:49
Replies: 15
Views: 2,350
Posted By Yamatofruit
I agree with Geta Boshi. I thought that the scene...

I agree with Geta Boshi. I thought that the scene where Sarutobi fights the hokages was awesome.
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-14, 10:22
Replies: 11
Views: 2,564
Posted By Yamatofruit
Hmm I think Kakashi is almost S-Class but not...

Hmm I think Kakashi is almost S-Class but not quite. If he trains more then he probably can. I don't think Jiraiya has shown us all of his best moves yet. We can still expect some kick ass jutsus...
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-13, 00:50
Replies: 1,288
Views: 129,192
Posted By Yamatofruit
I think that Naruto and Sasuke are always going...

I think that Naruto and Sasuke are always going to be equal.

No matter how strong Sasuke gets, Naruto will always pull of some super jutsu to beat him and vice versa. If Naruto released all of...
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-13, 00:45
Replies: 150
Views: 17,492
Posted By Yamatofruit
Sasuke is using Oro's drugs to get high :) ...

Sasuke is using Oro's drugs to get high :)

I'm just kidding. It's obvious that that's what Oro is trying to do so he can take over Sasuke's body and then defeat Itachi. That's because Akatsuki...
Forum: Naruto/Boruto 2006-11-02, 23:35
Replies: 129
Views: 15,524
Posted By Yamatofruit
Well so far, we know that Itachi was and is one...

Well so far, we know that Itachi was and is one of the strongest and smartest shinobi in Naruto. Unless Kishi tells us more about Shisui and if he was stronger and smarter than Itachi, we'll never...
Forum: Bleach 2006-10-17, 12:11
Replies: 40
Views: 16,463
Posted By Yamatofruit
thank you :)

thank you :)
Forum: Bleach 2006-10-17, 11:37
Replies: 40
Views: 16,463
Posted By Yamatofruit
Question

What chapter does the manga start when the fillers start on the anime?
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-16, 23:54
Replies: 12
Views: 2,147
Posted By Yamatofruit
Well I don't know if he died but if he was in the...

Well I don't know if he died but if he was in the fillers, he won't be a very big part of the whole story probably.
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-16, 20:24
Replies: 12
Views: 2,147
Posted By Yamatofruit
Oh Kishi, you better not be messing with me.

Oh Kishi, you better not be messing with me.
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-16, 18:55
Replies: 12
Views: 2,147
Posted By Yamatofruit
But Sai's brother is dead now isn't he?

But Sai's brother is dead now isn't he?
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-11, 21:51
Replies: 11
Views: 4,153
Posted By Yamatofruit
Yes...I'm the one who puts fake crap on the...

Yes...I'm the one who puts fake crap on the Naruto section of Wiki... :) jk jk I would never!
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-09, 18:49
Replies: 17
Views: 2,745
Posted By Yamatofruit
Nice. Create it for PC so it could be an MMORPG....

Nice. Create it for PC so it could be an MMORPG. That'll probably be a disaster though lol
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-08, 21:42
Replies: 17
Views: 2,745
Posted By Yamatofruit
So this game is an RPG?

So this game is an RPG?
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-08, 09:09
Replies: 17
Views: 2,745
Posted By Yamatofruit
Sweet. Just wondering, why was the japanese...

Sweet.

Just wondering, why was the japanese video of the new Naruto game on a Korean site? Lol

Can't wait for the game!
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-07, 01:01
Replies: 28
Views: 3,802
Posted By Yamatofruit
The Akatsuki leader is Rin. :) There....

The Akatsuki leader is Rin.

:)

There. No more confusion.
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-05, 17:34
Replies: 1,221
Views: 165,090
Posted By Yamatofruit
I'm so happy. I'm gonna start crying now...lol

I'm so happy. I'm gonna start crying now...lol
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-02, 18:54
Replies: 15
Views: 2,199
Posted By Yamatofruit
Yeah they probably take assassination missions....

Yeah they probably take assassination missions. It's not like Konoha is the "nice" country. It will kill if something is standing in it's way.
Forum: Naruto/Boruto 2006-10-01, 00:02
Replies: 11
Views: 2,105
Posted By Yamatofruit
what's the latest episode that came out on the...

what's the latest episode that came out on the american naruto?
Forum: Naruto/Boruto 2006-09-29, 17:37
Replies: 64
Views: 9,041
Posted By Yamatofruit
Which episode was Tsunade/Naruto/Jiraiya Vs...

Which episode was Tsunade/Naruto/Jiraiya Vs Oro/Kabuto
Forum: Naruto/Boruto 2006-09-24, 20:43
Replies: 64
Views: 11,830
Posted By Yamatofruit
Something tells me that this game won't be an...

Something tells me that this game won't be an RPG... :)
Forum: Naruto/Boruto 2006-09-23, 08:37
Replies: 32
Views: 5,200
Posted By Yamatofruit
Good job but I don't remember Oro and Kabuto...

Good job but I don't remember Oro and Kabuto being scared... Just surprised.
Forum: Naruto/Boruto 2006-09-20, 21:06
Replies: 42
Views: 5,398
Posted By Yamatofruit
Haha I'm pretty sure that the Kyuubi is single...

Haha I'm pretty sure that the Kyuubi is single and has been single.
Showing results 1 to 25 of 68

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 07:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
We use Silk.