AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 721
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: SNT1
Forum: Gundam 2007-02-08, 12:35
Replies: 7,434
Views: 2,325,285
Posted By SNT1
We got ourselves a Neo-Vatican Mobile Fighter here

We got ourselves a Neo-Vatican Mobile Fighter here
Forum: Gundam 2007-02-07, 16:42
Replies: 361
Views: 62,730
Posted By SNT1
Any hope for AxCxM?

Any hope for AxCxM?
Forum: Gundam 2007-02-06, 22:04
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
nah, its much easier to buy Strike + order the...

nah, its much easier to buy Strike + order the joint-swivel parts on HLJ/R10 :D
Forum: Gundam 2007-02-06, 22:03
Replies: 31
Views: 4,411
Posted By SNT1
GSD in Tagalog *shrug*

GSD in Tagalog *shrug*
Forum: Gundam 2007-02-06, 21:47
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
upper right pic swivel?

upper right pic swivel?
Forum: Gundam 2007-02-05, 02:55
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
thanks to PlasticFrog at mechatalk.net, we see...

thanks to PlasticFrog at mechatalk.net, we see 1999.co.jp put up MG Zaku 2.0 as an April Release...

edit - GUnota just crapped it out. Its official then :P
Forum: Gundam 2007-02-02, 23:20
Replies: 620
Views: 78,180
Posted By SNT1
ZoMG can o' wormz reb0rn!

ZoMG can o' wormz reb0rn!
Forum: Gundam 2007-02-02, 07:50
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
O.O model kits, dude... ain't no nuttin to cuss...

O.O model kits, dude... ain't no nuttin to cuss about.

But I agree with you!

And I wanna try out those Vicious Resin GSD conversions.... The Sword Impulse looks hawt,, and the Akatsuki...
Forum: Gundam 2007-01-31, 09:04
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
too bad, we've been saying that since forever;...

too bad, we've been saying that since forever; too bad newbs will always, always ask the internets what they want to buy :eek:
Forum: Gundam 2007-01-30, 14:06
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
DSSD Astray in the lead for the Ugliest for 07...

DSSD Astray in the lead for the Ugliest for 07 Award
Forum: Gundam 2007-01-29, 09:35
Replies: 722
Views: 65,685
Posted By SNT1
True, but that just means they both get me teh...

True, but that just means they both get me teh "WTF."



The basic MG Strike frame is very profitable :O

and honestly, Idk why Char is so likeable. Why is he? His Pink MSes? Suspected...
Forum: Gundam 2007-01-29, 09:28
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
So we can have an 8000-9000 yen Hi-Nu instead? ...

So we can have an 8000-9000 yen Hi-Nu instead? No thanks :P
Forum: Gundam 2007-01-26, 12:08
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
I know Pro-E (the software they use to model...

I know Pro-E (the software they use to model Gunpla) and I know Gundam, but I dont know Japanese :/



can't deny this



1. There's a stand, use it, it looks awesome. Otherwise its easy to...
Forum: Gundam 2007-01-24, 18:57
Replies: 722
Views: 65,685
Posted By SNT1
It never occured to you once that anytime he says...

It never occured to you once that anytime he says something you go "WTF?"


]
Forum: Gundam 2007-01-23, 13:13
Replies: 722
Views: 65,685
Posted By SNT1
Wufei just talks BS from 1-49 of GW and then 1-3...

Wufei just talks BS from 1-49 of GW and then 1-3 of EW.

Duo and Heero are liked IMO because theyre very different from the typical angsty emo teenage pilot that the Gundam series usually crap out....
Forum: Gundam 2007-01-23, 12:53
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
wow, the HiNU funnel effects are kinda cool :P ...

wow, the HiNU funnel effects are kinda cool :P UC > CE; HiNU > Strike Freedom, etc... bwahahahaah
Forum: Gundam 2007-01-23, 00:35
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
well to be fair, its cheaper for Bandai to make a...

well to be fair, its cheaper for Bandai to make a S-Noir.

Btw, S-Noir is MG# what now?
Forum: Gundam 2007-01-22, 23:21
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
Akatsuki @7000 yen., f that! WTF. W-T-F! ...

Akatsuki @7000 yen., f that! WTF. W-T-F!

But a Strike Noir.... could be my first Strike MG :)
Forum: Gundam 2007-01-20, 17:10
Replies: 2,507
Views: 182,914
Posted By SNT1
Wing Zero has 88150 kg, says MAHQ WZC profiles......

Wing Zero has 88150 kg, says MAHQ WZC profiles...

Really, the only things we can derive from this matchup is how much their weapons deal damage, and how good the mobile suits are, based on the...
Forum: Gundam 2007-01-19, 01:27
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
I had that in mind, although I just want to drop...

I had that in mind, although I just want to drop the skull motif altogether, and maybe attempt a "Gundam F97" instead of "Crossbone Gundam"
Forum: Gundam 2007-01-19, 01:00
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
^wow. It only happened twice AFAIK, the...

^wow.

It only happened twice AFAIK, the other kit he had before release: Crossbone Ver Ka :dots: :bash:

Eh, Im getting this mofo. Who cares if I still have (2) unsnapped Ver-Kas. maybe EBay...
Forum: Gundam 2007-01-18, 09:54
Replies: 35,679
Views: 8,892,183
Posted By SNT1
man, if it only had core-works/G-sys proportions...

man, if it only had core-works/G-sys proportions it would've been the ultimate master grade.... ah well, not like Im gonna fork $80++ dollars on it...
Forum: Gundam 2007-01-18, 09:16
Replies: 2,507
Views: 182,914
Posted By SNT1
Hm, I don't think I can answer the questions any...

Hm, I don't think I can answer the questions any further and more detailed than what I gave; I gave my 2 centavos on the general advantages and disadvantages.
Forum: Gundam 2007-01-17, 15:38
Replies: 2,507
Views: 182,914
Posted By SNT1
He did, but it wasnt the OMFG destroy colony...

He did, but it wasnt the OMFG destroy colony blast. He did use a couple of larger-than-normal-beamrifle shots, with not much charge-up time, so I guess this is another + for the Wing Zero
Forum: Gundam 2007-01-17, 10:44
Replies: 2,507
Views: 182,914
Posted By SNT1
Its not stated what range they start, but the TSC...

Its not stated what range they start, but the TSC takes too long to charge up, leaving the DX easy picking for Heero's saber or a quick TBR counter. The TBR, like I said, suffers a little bit less...
Showing results 1 to 25 of 721

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 08:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
We use Silk.