AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Search Forums

Notices

Showing results 1 to 25 of 2500
Search took 0.13 seconds.
Search: Posts Made By: Sixth
Forum: Manga Today, 09:17
Replies: 285
Views: 30,829
Posted By Sixth
Which is kinda unhealthy for a relationship.:heh:

Which is kinda unhealthy for a relationship.:heh:
Forum: Manga Today, 00:09
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
Is it? I thought that "Team Europe" was pretty...

Is it? I thought that "Team Europe" was pretty good because there is no way the writer is going to flesh up every team member from every state if there is an international tournament going on. It was...
Forum: Manga Yesterday, 23:47
Replies: 751
Views: 123,459
Posted By Sixth
For me, I think the relationship should happen at...

For me, I think the relationship should happen at the end of it. GS was too damaged as an individual in the beginning, and he needs time to sort himself out. At this point of the manga, you can see...
Forum: Manga Yesterday, 08:43
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
Shaolin Cooking Academy will use kungfu to...

Shaolin Cooking Academy will use kungfu to prepare the dishes.



In before anyone brought it up for it being supernatural, please look at Azami's Bestow.

https://i.imgur.com/qh8DyZC.png
Forum: Manga Yesterday, 05:47
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
America Cooking School or Chinese Shaolin Cooking...

America Cooking School or Chinese Shaolin Cooking Academy.
Forum: Web Novels 2018-05-18, 23:54
Replies: 1,497
Views: 480,670
Posted By Sixth
Good to hear that. I agree with Nymene's thought...

Good to hear that. I agree with Nymene's thought on that. Girls shouldn't be that shallow but too bad most of the LN/WN seem guilty of this. They think all girls should love the MC, and not other...
Forum: Manga 2018-05-18, 11:31
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
Yeah. Soumei and Rindo seem a good choice at...

Yeah. Soumei and Rindo seem a good choice at there. As for Nene, she wasn't even that good for elite 10 spots. Being Isshiki's assistant is the only thing she can do now. As for Eizan, Eishi and...
Forum: Manga 2018-05-18, 11:26
Replies: 3,573
Views: 446,077
Posted By Sixth
Yeah, especially when you have the power of the...

Yeah, especially when you have the power of the love at Gentle's side. I hope that they will return in the future arc. The duo is entertaining to watch. I really don't mind if the next chapter...
Forum: Manga 2018-05-18, 08:34
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
Yup. Plus he still has to win BLUE...

Yup. Plus he still has to win BLUE...
Forum: Manga 2018-05-18, 08:02
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
The chapter is out. It was fast. I guess maybe...

The chapter is out. It was fast. I guess maybe because they don't have to translate all those complicated unknown technical stuff.

It is good to see that 1st Elite and Headmaster had been...
Forum: Manga 2018-05-18, 06:09
Replies: 3,573
Views: 446,077
Posted By Sixth
Yeah, it was a nice ending for this arc. To...

Yeah, it was a nice ending for this arc.

To be honest, I was kinda afraid when reading this chapter to the end. Keep having the thought that Eri will get kidnapped at the end of the chapter. :heh:
Forum: Light Novels 2018-05-18, 00:53
Replies: 895
Views: 440,896
Posted By Sixth
Haruh alike made her appearance. The last page...

Haruh alike made her appearance. The last page looks great. I wonder will that guy is going to die or had become a renowned adventurer in the present timeline?
Forum: Manga 2018-05-18, 00:24
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
You are right. I should snipe him at PM instead...

You are right. I should snipe him at PM instead of here. Don't want to get the authority get angry here.
Forum: Manga 2018-05-17, 19:33
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
It seems you have a problem with people who...

It seems you have a problem with people who doesn't share the same opinion with you.
Forum: Manga 2018-05-17, 11:12
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
I don't mind that the series ends now. ...

I don't mind that the series ends now.



He has Megumi and Hisako who are willing to do the paperwork for him for free.

I think the author made Erina the director because he probably feels...
Forum: Manga 2018-05-17, 03:40
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
Senzamon: you know...I got myself removed as...

Senzamon: you know...I got myself removed as headmaster/ director of Tootsuki because I gave the youngsters power to remove me in the first place. Now thinking it back, it was rather a foolish move...
Forum: Manga 2018-05-14, 09:09
Replies: 285
Views: 30,829
Posted By Sixth
Someone posted this on Reddit: What a great...

Someone posted this on Reddit:

What a great way to promote this manga.

https://i.redd.it/t0vopr1ryox01.png

https://i.imgur.com/SXnwuDn.png


:heh::heh::heh::heh::heh:
Forum: Manga 2018-05-12, 00:14
Replies: 550
Views: 81,700
Posted By Sixth
Thank you for the info.

Thank you for the info.
Forum: Manga 2018-05-11, 12:33
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
So predictable is good?

So predictable is good?
Forum: Manga 2018-05-11, 11:01
Replies: 6,284
Views: 1,126,008
Posted By Sixth
^ You know what? If only the writer sticks to the...

^ You know what? If only the writer sticks to the original UQ plot about Immortal instead of introducing Negima characters as villains. We may get the UQ Holder version of Sentinel; a robot that...
Forum: Manga 2018-05-11, 10:56
Replies: 550
Views: 81,700
Posted By Sixth
Hmmm...I don't get that reference...Care to shed...

Hmmm...I don't get that reference...Care to shed some light on it? :eyespin:
Forum: Web Novels 2018-05-11, 09:39
Replies: 165
Views: 13,002
Posted By Sixth
I did in the past, but not now due to the...

I did in the past, but not now due to the translation is either took too long to released or it got abandoned half-way.
Forum: Manga 2018-05-11, 09:35
Replies: 550
Views: 81,700
Posted By Sixth
Yeah, She manages to figure out that being cool...

Yeah, She manages to figure out that being cool kid isn't as awesome at all on her own.

If it is your average male harem MC, they would have holed themselves in their room and became NEET if they...
Forum: Manga 2018-05-11, 09:29
Replies: 17,765
Views: 2,817,048
Posted By Sixth
Well, DragonOsman always has the tendency to...

Well, DragonOsman always has the tendency to exaggerated something to the max.

For me, these few chapters were pretty meh to the point I am too lazy to comment it at here.
Forum: Web Novels 2018-05-11, 09:26
Replies: 165
Views: 13,002
Posted By Sixth
Didn't see that when I posted my previous post. ...

Didn't see that when I posted my previous post.

Well, there are 2 reasons why you didn't see at those threads. It is either the premises are not interesting enough for me, or I auto-skip the...
Showing results 1 to 25 of 2500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 15:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
We use Silk.