View Single Post
Old 2011-02-17, 04:25   Link #2006
azziz
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Usami_Haru View Post
Cover of Vol 20:

Summary:
やっぱりわたし、サイトのこと好きなのかな」「見せるの、そんなにイヤじゃなかったの」「わたし、悪い女の 子なんだわ。友達の恋人を好きだなんて」――ティファニアの『革命胸(バスト・レボリューション)』のおか げでエルフの追っ手から逃れた才人たちは、ルクシャナの導きでとある島を訪れる。この世界の生き字引といわ れる水韻竜に会うためだ。だが有益な情報はなく、やきもきしながら過ごすうちに、ついにテファがレボリュー ション!? 一方、ルイズは学園の仲間とともにエルフの土地へ。迎撃してくるエルフたちに、才人を助けにき たと訴えるが……。世界を巻き込む災厄に翻弄されるルイズと才人は、再び手を取り合うことがで きるか!? 
thanks,i'm waiting for the translation;tiffa is my fav.,so i'm glad to see her in the cover-though i'm aware it doesn't garantee anything about the part she will play in the next plot.
i hope the summary will shed a bit of light on that
azziz is offline   Reply With Quote