AnimeSuki Forums

Register Forum Rules FAQ Members List Social Groups Search Today's Posts Mark Forums Read

Go Back   AnimeSuki Forum > Anime Discussion > Older Series

Notices

Reply
 
Thread Tools
Old 2011-10-22, 20:20   Link #161
Shimapan
Try me! <3
 
 
Join Date: Apr 2011
Location: Germany
Age: 35
Ep. 3 was quite entertaining

First a fight, where we have ample opportunity where we can marvel at Azuki's lovely shimapan

Then, some power is revealing itself in Takeru - his Maken?
Anyway, he decides to join the Kenkeibu (Sword Guard Club), which is then holding an introduction for the new members in the onsen. Oh the joy
Even if the sensei's size was *way* too big - how does she walk without falling on her nose at every second step?
2-3 others were also a bit too much on the big side... they should've given some of their size to those less fortunate, like the president girl, to have it better distributed.

Anyway, rofl at the guys (Takeru and Kengo) for getting a hard-on from seeing the girls in bikinis XD
They're quite the duo.
__________________
Shimapan is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 01:05   Link #162
Malkuth
Banned
 
 
Join Date: Jun 2004
Location: London
Age: 38
Send a message via MSN to Malkuth
Quote:
Originally Posted by Dahak86 View Post
now imagine your everyday life turned into anime
That's why I love anime/2D girls, you don't have to experience their period, taking a shit, the rapists that they found cool and brought home along with his gang, etc. It's just slapstick abuse

Not to mention anime/2D kids are not so damn annoying and stupid (I swear that my pets were more composed than some of the posters here... that would be a couple of other threads) as they are IRL
Malkuth is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 01:51   Link #163
Nvis
Grumpy Senior
 
 
Join Date: Dec 2003
Quote:
Originally Posted by Dahak86 View Post
Spoiler for boob chart:
Caught up with the manga and I prefer their artwork over the anime.

5th "person" from the left interests me greatly.
Nvis is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 01:59   Link #164
MAX_COLA_POWER!
Senior Member
 
 
Join Date: Dec 2010
Location: Puerto Rico
Hmm, that "person" huh? At first glance, without knowing her, someone might think that she's a

Totally
Riveting
Appealing
Person

To the untrained eye that is.
MAX_COLA_POWER! is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 02:01   Link #165
Malkuth
Banned
 
 
Join Date: Jun 2004
Location: London
Age: 38
Send a message via MSN to Malkuth
^ To the trained eye that is just fat... sorry
Malkuth is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 02:46   Link #166
Nvis
Grumpy Senior
 
 
Join Date: Dec 2003
Quote:
Originally Posted by MAX_COLA_POWER! View Post
Hmm, that "person" huh? At first glance, without knowing her, someone might think that she's a

Totally
Riveting
Appealing
Person

To the untrained eye that is.
But if physically and mentally....is ok in my books.
Nvis is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 04:41   Link #167
ookamigirl
Senior Member
 
 
Join Date: Aug 2011
I like the Kenkeibu club. At least it's interesting to watch them fight.
Well, I didn't expect them to pull out the swimsuit card so early in this anime.
All in all, it was a pretty fun episode! ^^
__________________

My Blog --> ookami
ookamigirl is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 10:11   Link #168
Simonsy
Senior Member
 
 
Join Date: Mar 2010
I found it funny how in order to become closer and get to know each other better that they decide to go to a hot springs and bond.

YET they make the guys go off into a different area.

Isn't that kind of defeating the purpose?
Simonsy is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 10:18   Link #169
Tenchi Ryu
True Harem End or BUST
 
 
Join Date: Oct 2010
Quote:
Originally Posted by MAX_COLA_POWER! View Post
Hmm, that "person" huh? At first glance, without knowing her, someone might think that she's a

Totally
Riveting
Appealing
Person

To the untrained eye that is.
What? Seriously.....

That's some bullsh%t lol

They better have a DAMN good excuse on how the hell that's pulled off, especially in a bra and panties
__________________
Tenchi Ryu is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-23, 17:26   Link #170
Therion
マテリアルS
 
 
Join Date: Mar 2007
Location: California
Age: 30
Quote:
Originally Posted by Tenchi Ryu View Post
What? Seriously.....

That's some bullsh%t lol

They better have a DAMN good excuse on how the hell that's pulled off, especially in a bra and panties
Manga explains it perfectly so give it a read.
__________________
Therion is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-24, 05:20   Link #171
Jarmel
Senior Member
 
 
Join Date: Dec 2006
This is a horrible show and I feel bad for watching.
Jarmel is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-25, 01:31   Link #172
mangatron
worshipping the pantyhose
 
 
Join Date: Jan 2004
Location: Manila, Philippines
Episode 03

Haru-chan in spats! Haru-chan's bounce! Haru-chan taking a bath! Oh my...

Though it's so not hard to see what my favorite scene was last week was certainly a fun week for ponytails, as Horizon had the resident blue ponytail get her butt groped, and here Haruko get's the treatment from a less-endowed girl (don't worry Hime-chan, you're still cute...as long as you keep wearing those cute pantsu )

But swimsuits this early so reminds me of last season that also had a series that starts with "Ma" and ends with "ki" that had a swimsuit specific episode 03. Hmm, I'm totally waiting for a beach ep when #7 comes around Not that I'm complaining, we had a fight scene in the first half (how'd that pantsu fall off?) , and swimsuits in the second half. If only Aki-sensei wasn't so shiny when she walked in

I have to say, even though I was a bit shocked at the sizes of the highschool girls last ep, I don't find Aki-sensei's that horrific. Maybe that's her power of maturity

Say, looking at the preview for next ep,

It's totally not insane for me to look forward to a girl undressing every ep, right?

Quote:
Originally Posted by Shimapan View Post
Ep. 3 was quite entertaining

First a fight, where we have ample opportunity where we can marvel at Azuki's lovely shimapan
Yeah, I'm sure you'd want that on your face too

Quote:
Originally Posted by Simonsy View Post
I found it funny how in order to become closer and get to know each other better that they decide to go to a hot springs and bond.

YET they make the guys go off into a different area.

Isn't that kind of defeating the purpose?
Well, to truly defeat the purpose, they would have tied up the guys, left them indoors while the girls get totally naked and communicate the club introductions via mobile phone.....

At least they were in the same vicinity, I for one can't blame Furan-chan for her decision after she saw the two guys' crotch's

Quote:
Originally Posted by Jarmel View Post
This is a horrible show and I feel bad for watching.
Aw it can't be that bad. Here, something to lighten the mood:

Yeah that's the official art alright

Speaking of that flash file, here's something else:
Spoiler for Himegami!:


The rest of that goes on my blog later, surprisingly full-bodied artwork of everyone in that Flash aside from poor Azuki, who's missing some of her butt
__________________

Hmmmmm....
Wondering about my avatar/sig? Post a question here!
*Girls Und Panzer: 01-10 | Winter 2013 anime
My avatars & signatures
-*Feel My Birthday 2016!
-*RIP my last Hermit Crab, 2011-2015
________________________________
* Will not be fulfilling some requests till my health is 100%.
* Health currently at ??%, holes closing one by one...
* 10 years at Animesuki! Thank you everyone for putting up
with my posts all these years!
XD
>My current sig is Yagami Ko from New Game!
mangatron is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-25, 09:07   Link #173
tensazangetsu2x
Junior Member
 
Join Date: Oct 2011
damn, maken ki pisses me off

damn, maken ki pisses me off...what kinda guy gets surrounded by girls all the time..
and wats with that " boys shouldnt hit girls" attitude. i mean thats just lame considering that he tries to protect girls who are so damn strong compared to boys. it wud be a great thing if the girls wer being bullied but comeon, ts a fair fight under fair conditions. he should be chased of the school...
tensazangetsu2x is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-25, 12:25   Link #174
MAX_COLA_POWER!
Senior Member
 
 
Join Date: Dec 2010
Location: Puerto Rico
Quote:
Originally Posted by tensazangetsu2x View Post
damn, maken ki pisses me off...what kinda guy gets surrounded by girls all the time..
and wats with that " boys shouldnt hit girls" attitude. i mean thats just lame considering that he tries to protect girls who are so damn strong compared to boys. it wud be a great thing if the girls wer being bullied but comeon, ts a fair fight under fair conditions. he should be chased of the school...
And with that, chivalry and proper use of grammar is dead at Animesuki ladies and gentlemen-v-.
MAX_COLA_POWER! is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-25, 17:18   Link #175
Midonin
Last Engage
 
 
Join Date: Jun 2007
Location: Florida
Spoiler for Maken-ki 04 - Subcharacter Subcontracting S-Takeru:
Midonin is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-26, 08:57   Link #176
Tempest35
Awe of She
*Author
 
 
Join Date: Dec 2005
Location: Orlando
Ah, my brain is well rested thanks to being shut off for 22 minutes...XD

This is one of the rare times that I like the loli character the most out of the series... But Himekami's so damn cute!
__________________
"Focus entirely on me, you ordinary soldier."
Tempest35 is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-26, 13:19   Link #177
tsunade666
Senior Member
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: In my room
Spoiler for Episode 04 Twin Tails are always the WINNER!!! :D:
__________________
tsunade666 is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-28, 17:30   Link #178
Seiryuu
Senior Member
 
 
Join Date: Nov 2003
OK, after 4 eps I don't think I'd write this off completely. It's got a lot of cliche, like just about any story in any culture, but there's potential. And it looks like the fans' opinions can really have an effect. I doubt anyone's listening to us here, but I'm sure there must be people over in Japan who had the same opinions on certain things. The laser beams are out and small, unobtrusive orbs of light are in. And there's lots of spots where they're just not used at all. A show doesn't have to flaunt the flesh, but it's worse imho to hide half of the screen concealing it.
Seiryuu is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-28, 22:24   Link #179
Tenchi Ryu
True Harem End or BUST
 
 
Join Date: Oct 2010
Episode 4

Well damn, that took no time at all for her to fall completely.....Kiss and everything on the 4th episode...nice.

Anyway, makes perfect sense now why his VA was chosen with such a deep voice, it makes his Badass mode that much more badass, not a 13 year shounen character.

So I wonder if anymore girls will be added to harem, my money is on the Red Head that currently has Takeru on her sh%t list.....
__________________
Tenchi Ryu is offline   Reply With Quote
Old 2011-10-28, 23:14   Link #180
tsunade666
Senior Member
 
 
Join Date: Mar 2009
Location: In my room
i wish I didn't read the manga after episode 4 it took all the fun away and enjoyment on the show. Only left in despair in disappointment in the choice of the mangaka.
__________________
tsunade666 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 17:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
We use Silk.